مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 فرزاد ملازاده

 90: آمادگي او در تمرينات تراكتورسازي به قدري بالا است كه باعث تحسين كادر فني اين تيم شده. عقيل اعتمادي دروازه‌بان دورگه سرخپوشان تبريزي در خصوص وضعيت خود در اردوي تركيه و همچنين كادر فني جديد اين تيم گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار 90 انجام داده است كه خواندنش خالي از لطف نيست:

90: شنيده‌ايم وضعيت جسماني خيلي خوبي در تمرينات داري؟
خدا را شكر از شرايط خودم راضي هستم. هميشه تلاش كرده‌ام در تمرينات جدي باشم. ياد گرفته‌ام بازيكني مي‌تواند براي تيم خود، عملكرد خوبي داشته باشد كه در تمرينات، حضور جدي پيدا كند.
 
90: اردوي تركيه چه تاثيري در وضعيت تيم داشته است؟
حدود چهار پنج روز است كه آمده‌ايم. خوشبختانه تمريناتمان تنوع زيادي دارد. اين امر سبب شده تا بتوانيم كارهاي مختلف تاكتيكي را مرور كنيم.
 
90: كادر فني جديد تيم چطور است؟ با آنها كنار آمده‌ايد؟
اينها واقعا مي‌خواهند تيمشان فوتبال بازي كند. خيلي خوشحالم از اين‌كه در چنين مجموعه‌‌اي حضور دارم و زيرنظر آنها كار مي‌كنم.مربي دروازه‌بانان ما حرفه‌اي است فشار زيادي را حس مي‌كني اما واقعا خسته نمي‌شوي.تمريناتي كه انجام مي‌دهيم شباهت زيادي به باشگاه‌هاي اروپايي دارد.
 
90: فكر مي‌كني بتواني جاي فروزان را در تركيب اصلي تراكتورسازي بگيري؟
براي يك بازيكن مهم اين است تمام تلاش خود را در تمرينات انجام دهد. مربي جديدي آمده و مطمئن هستم همه را به يك چشم مي‌بيند. من با محسن فروزان و مهدي ثابتي دوست هستم. آنها خيلي به من كمك كردند تا با جو فوتبال ايران آشنا شوم. چيزهاي خيلي زيادي هم از زندگي در تبريز ياد گرفته‌ام كه كمكم مي‌كند تا شرايط بهتري را در فصل آينده داشته باشم.
 
90: اتفاقي كه پارسال اتفاق نيفتاد؟
پارسال مصدوم شدم. كادر پزشكي هم خيلي دير متوجه آسيب‌ديدگي‌ام شد و به همين دليل نتوانستم حضور خوبي در جلسات تمريني داشته باشم.
 
90: قلعه‌نوعي بهتر است يا توني؟
من از آقاي قلعه‌نوعي چيزهاي زيادي ياد گرفتم.ممنون او هستم به من اعتماد كرد تا فرصت حضور در ليگ‌برتر ايران را پيدا كنم. هر كدام، سبك و شيوه خاص خودشان را دارند.
 
90: خيلي بهتر از گذشته فارسي حرف مي‌زني؟
در طول اين هشت، نه ماه سعي كردم تا مكالماتم را قوي كنم. حالا نوبت آن است تا زبان تركي ياد بگيرم.
 
90: فكر مي‌كني تراكتور قهرمان شود؟
همه فكرمان همين است. بايد به قهرماني برسيم و دل هوادارانمان را شاد كنيم. فقط از آنها مي‌خواهم تا همچون سال قبل به ورزشگاه بيايند و ما را تشويق كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com