مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


شهرام اصغري

90: 29 شهريور ماه 1390 بود که خبر انتخاب محمد رويانيان به عنوان مديرعامل جديد پرسپوليس روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار گرفت. انصافا رويانيان خيلي زود با مسائل روز فوتبال و حتي مشکلات پشت‌پرده آن آشنا شد ضمن اين که او در اين مدت نشان داد مديري شفاف است و مثل برخي مديران نيست که از دست خبرنگاران يا هواداران فراري باشد. رويانيان خيلي ساده و راحت ميان هواداران مشتاق مي‌آيد و با آنها حرف مي‌زند و به حرف‌ها و درددل‌هاي آنها گوش مي‌کند. روز پنجشنبه هم مديرعامل سرخپوشان پايتخت هنگام ورود به ورزشگاه از اتومبيل خود پياده مي‌شود و به هواداران امضا مي‌دهد و با آنها عکس‌هايي به يادگار مي‌اندازد.

اما رويانيان در مورد تشويق بيش از حد علي کريمي نکته‌اي را به هواداران گوشزد مي‌کند و از آنها مي‌خواهد فقط علي کريمي را تشويق نکنند بلکه تک تک بازيکنان پرسپوليس به تشويق و حمايت آنها نياز دارند و بايد از سوي هواداران تشويق شوند. رويانيان حتي درخصوص مسائل مديريتي هم در يک فضاي صميمي و دوستانه توضيح مي‌دهد و مي‌گويد: «برخي مديران به بازيکنان خود زمين و آپارتمان و... مي‌دهند اما هيچ اتفاقي نمي‌افتد ولي چون ما سالم کار مي‌کنيم و دروغ نمي‌گوييم عليه ما موضع مي‌گيرند و...»

***

رويانيان پس از پاسخگويي به سئوال خبرنگاران هنگام خروج از ورزشگاه هم دوباره با تعدادي از آنها هم عکس‌هايي به يادگار مي‌اندازد و در مورد خلعتبري و... شفاف‌سازي مي‌کند و از ورزشگاه خارج مي‌شود. هنگام خروج علي کريمي از ورزشگاه هم که معلوم است چه صحنه‌هايي خلق مي‌شود. هواداران جوان و نوجوان باز هم اطراف اتومبيل کاپيتان کريمي حلقه مي‌زنند و با فريادهاي خود او را به شدت تشويق مي‌کنند و خيلي زود حرف‌هاي مديرعامل باشگاه پرطرفدار پايتخت را فراموش مي‌کنند و باز هم جادوگر را خيلي زيادتر و اختصاصي‌تر تشويق مي‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com