مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 امروز جلسه‌ي آخر پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مدير خراساني برگزار شد كه در بخشي از دفاعيات يكي از متهمان، «ج.الف» با بيان اينكه من و «س» فقط با هم فعاليت اقتصادي داشته‌ايم گفت: ما قبل از اينكه به شهرستان برويم اختلافي نداشته‌ايم. دو ماه قبل از آن با مربي مشهور فوتبال آقاي «ع.د» و يك نفر ديگر آمد و مي‌خواست زميني را به مبلغ 120 ميليارد تومان بفروشد. «س» در دفتر به من گفت آرام صحبت كن و مشتري‌ها را نپران. آقايان گفتند اينجا را 120 ميليارد تومان مي‌خريم و 20 ميليارد تومان آن را برمي‌گردانيم. من با «ع.د» به زبان آذري صحبت كردم و گفتم اين به درد من نمي‌خورد. او گفت ما مي‌خواهيم زمين را به دو شركت تعاوني بفروشيم. آقاي «س» وقتي من نبودم دفتر در ميدان آرژانتين، خيابان الوند و با دو شركت تعاوني كه اسم آن را نمي‌آورم قرارداد امضا كرده است. از آنجا مشكلات شروع شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com