مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سياوش اكبرپور مهاجم استقلال كه حالا در فصل جديد پيراهن شماره 7 را برتن خواهد كرد،‌ بي‌صبرانه منتظر شروع بازي‌هاي ليگ برتر است.
اكبرپور كه در حال حاضر همراه با استقلال در اردوي تركيه به سر مي‌برد، به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« در تهران تمرينات بدنسازي را انجام داديم و فكر مي‌كنم جزو اولين تيم‌هايي بوديم كه شروع كرديم. حالا در تركيه بيشتر تمرينات تاكتيكي و بازي‌هاي دوستانه را انجام مي‌دهيم تا قبل از شروع ليگ به هماهنگي كامل برسيم.»
از سياوش در مورد وضعيت خودش سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:« بي‌نهايت انگيزه دارم و پس از 2 سال دوري از استقلال مي‌خواهم بهترين بازي‌ها را انجام داده و به تيم ملي دعوت شوم. مي‌دانم كه خيلي بايد تمرين كنم ولي من از هيچ چيز فراري نيستم و مطمئن باشيد امسال بهترين بازي‌ها را براي استقلال انجام خواهم داد.»
اكبرپور زماني كه در استقلال بازي مي‌كرد هميشه يك مهاجم شماره 2 بود كه مي‌جنگيد و پاس گل مي‌داد. او در اين خصوص مي‌گويد:«‌ پاس گل دادن را به اندازه گلزني دوست دارم و هميشه سعي مي‌كنم براي تيم‌ام مفيد باشم. نمي‌دانم قرار است قلعه‌نويي در چه پستي از من استفاده كند ولي مشكلي از اين بابت ندارم. در 3 سال اخير در پست هافبك بازي كردم و براي بازي در خط حمله هم مشكلي ندارم.»
برخي معتقدند استقلال در فصل نقل و انتقالات خريدهاي خوبي انجام نداد ولي سياوش مي‌گويد:« اگر بگويم بهترين خريدها را انجام داديم شايد خيلي‌ها بگويند كه مي‌خواهم از خود تعريف كنم. بگذاريد ليگ شروع شود و همه چيز ثابت خواهد شد. استقلال نيازي به تغيير نداشت چون اسكلت اصلي تيم حفظ شده و قلعه‌نويي نقاط ضعف را برطرف كرده است. استقلال برحسب نياز بازيكن گرفت و ما در هر پست دو، سه بازيكن خوب داريم. فقط در پست هافبك دفاعي هنوز بازيكني نداريم ولي مطمئنا باشگاه در اين خصوص تصميم خواهد گرفت.»
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com