مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


به نظر مي‌رسد رفته رفته بايد خودمان را آماده جدايي مجتبي جباري از استقلال كنيم و ستاره جنجالي آبي‌پوشان به احتمال فراوان از اين تيم خواهد رفت.

 روند مذاكرات جباري با استقلال در 2 هفته اخير خيلي كند بوده و حتي اين بازيكن چند روز پيش در مصاحبه‌اي اعلام كرد كه باشگاه استقلال تلاش خاصي براي انجام مذاكره انجام نمي‌دهد. در اين ميان مهمترين اختلاف جباري با استقلال مربوط به مبلغ قرارداد است و از طرفي او مطالبات فصل گذشته را هم مي‌خواهد. اين موضوع باعث شده تا اختلاف‌هاي بين جباري و فتح‌الله‌زاده پيش بيايد و احتمال ماندن مجتبي در استقلال كم است.
نكته مهم ديگر اما موضع امير قلعه‌نويي در مورد جباري است. قلعه‌نويي در روزهاي اخير هر وقت در مورد جباري با سوال خبرنگاران مواجه شد فقط اين جمله را به زبان آورد:« ما او را مي‌خواهيم ولي هر بازيكني بايد چارچوب باشگاه را رعايت كند.»‌ قلعه‌نويي در اين مدت هيچ وقت به صورت جدي تلاش نكرد تا جباري بماند و گويا علاقه چنداني براي كار كردن با اين بازيكن ندارد. در ضمن اين موضوع بي‌دليل نبود كه او ايمان مبعلي و ميثم بائو را به عنوان دو هافبك نفوذي به استقلال آورد و فريدون زندي را هم حفظ كرد.
در حالي كه جباري در آستانه جدايي قرار دارد، از اصفهان خبر مي‌رسد كه مسوولان اين باشگاه به شدت دنبال جذب شماره 8 استقلال هستند. گفته مي‌شود باشگاه سپاهان شايد تا پايان اين هفته با جباري به توافق برسد و اين در حالي است كه شايعه جدايي فابيو جانواريو از سپاهان مطرح است و گويا مسوولان اين باشگاه مي‌خواهند تحت هر شرايطي جباري را جذب كنند.

توضيح تكميلي:
سپاهان با جذب صادقي، ايران‌نژاد، طالبي، احمدي، زنيدپور، كلاه‌كج و محمد غلامي 7 سهميه ليگ برتري خود را پر كرده اما به نظر مي‌رسد آن‌ها راهكارهايي براي حل اين مشكل پيدا كرده‌اند. شايد يكي از اين 7 نفر كه هنوز قراردادش با سپاهان ثبت نشده در آخرين روزهاي نقل و انتقالات كنار برود تا جا براي جباري باز شود. ضمن اين‌كه جانواريو در حال حاضر در تمرينات سپاهان شركت دارد اما بندي در قرارداد او هست كه اگر پيشنهاد خارجي داشته باشد مي‌تواند بلافاصله سپاهان را ترك كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com