مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مسئولان باشگاه استقلال در طول فصل نقل و انتقالات مذاکراتي را با مجتبي جباري هافبک مياني اين تيم داشتند تا وضعيت او براي حضور در دوازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر مشخص شود.

حتي امير قلعه نويي سرمربي آبي پوشان نيز که گفته مي شود با جباري مشکل دارد در گفتگوهايش اعلام کرد در صورتي که جباري در تمرينات شرکت کند، جزو بازيکنان اين تيم محسوب خواهد شد اما بازيکن خبرساز فصل نقل و انتقالات به تمرينات نرفت.

 

يکي از مسئولان باشگاه استقلال که خواست نامي از او برده نشود در گفتگو با خبرنگار مهر از منتفي شدن حضور مجتبي جباري در اين تيم براي فصل آينده خبر داد و تاکيد کرد که با وجود انتظار چند هفته اي باشگاه، اين بازيکن حاضر به حضور در تمرينات نشده و کادر فني و مديريتي ديگر نظري روي او ندارد.

در اين ميان علي فتح الله زاده مذاکرات خود با جواد نکونام و محمدرضا خلعتبري را طي روزهاي گذشته پيگيري کرده است. هر چند حضور نکونام به واسطه قراردادي که با اوساسونا دارد کمي سخت است، اما يک منبع آگاه از توافق اوليه فتح الله زاده با اين بازيکن و باشگاه اوساسونا خبر داد.

قرار است در 48 ساعت آينده وضعيت قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال مشخص و نهايي شود. در صورتيکه اين باشگاه بتواند با نکونام و باشگاه اوساسونا به توافق نهايي برسد، حضور خلعتبري در اين تيم منتفي خواهد شد چرا که استقلال توانايي مالي براي جذب اين دو بازيکن را ندارد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com