مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


وي با تاکيد براينکه انتخاب سرمربي تيم پرسپوليس صددرصد دير شده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه مسئولان باشگاه ما خيلي معطل مصطفي دنيزلي شدند تا اينکه اين مربي از حضور در پرسپوليس انصراف داد. بعد از انصراف دنيزلي باشگاه مذاکره با ديگر مربيان را آغاز کرد که همين مسئله کار انتخاب سرمربي تيم را به تاخير انداخت.

اين بازيکن ملي پوش با ابراز اميدواري از اينکه باشگاه بهترين تصميم را در انتخاب سرمربي اتخاذ کند، افزود: از نظر بدني بازيکنان شرايط خوبي دارند و از آنجائيکه بيشتر نفرات تيم پرسپوليس يا در تيم‌هاي باشگاهي و يا تيم ملي در کنار هم بازي کرده‌اند، فکر نمي‌کنم از نظر هماهنگي مشکلي داشته باشيم.

"با برگزاري چند بازي تدارکاتي هماهنگي لازم بين بازيکنان پرسپوليس به وجود مي‌آيد"، پولادي با بيان اين جمله خاطر نشان کرد: با هيچکدام از گزينه‌هاي هدايت تيم پرسپوليس کار نکرده‌ايم و شناخت لازم را از آنها نداريم. هر سه مربي، مربياني با کارنامه هستند که اميدوارم هرکدام انتخاب شدند، در کارشان موفق باشند. اين مربيان اگر به شناخت لازم از بازيکنان برسند در کارشان موفق خواهند شد.

وي در خاتمه علي دايي را بهترين گزينه داخلي براي هدايت تيم پرسپوليس خواند و گفت: آقاي دايي مربي بزرگي است و با توجه به شناختي که نسبت به تيم پرسپوليس دارد، بهترين گزينه داخلي براي سرمربيگري پرسپوليس بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com