مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


وي درمصاحبه با روزنامه گازتا دلو اسپورت افزود: اينكه مرا در مقابل ديگران در آغوش بگيرد براي ماريوخيلي سخت بود ومثل تمامي مردان جوان از اينكه با مادرش ديده شود،خجالت مي كشيد اما درآن لحظه از فرط خوشحالي مرا در آغوش گرفت و در گوشم گفت: برايش جايزه بگيرم و پدرش را به كي يف بياورم.من به ايتاليا برگشته ام اما براي بازي فينال به كي يف مي روم.

مادربالوتلي دراين مصاحبه همچنين افشا كرد كه واكنش بالوتلي بعد از مواجه شدن با انتقادها بسيار بد بوده است به طوريكه بعد از حذف از تيم ايتاليا در بازي با ايرلند براي مدتي منزوي شده بود.

سيلوياافزود:وقتي بالوتلي دچار مشكل مي شود و از طرف ديگران مورد آزار واذيت قرارمي گيرد ،خودش را از ديگران جدا مي كند و به تماس هايش جواب نمي دهد. اما درخشش او در بازي با آلمان موجب شده تمام اين اتفاقات را فراموش كند. به خاطر همين بود كه از خوشحالي گريه كردم. دو گلي كه او درچنين بازي مهمي زد، گوشه اي ازاستعدادهاي دروني اش را نشان داد. او سرانجام چيزي را كه مي خواست، ثابت كرد. ماريو هميشه مي گويد خودخواه نيست اما فكر مي كند چيز خاصي در درونش هست.

خانم بالوتلي در ادامه خاطرنشان كرد كه از جريمه شدن ماريو به خاطر درآوردن پيراهنش بعد از به ثمر رساندن گل دوم ايتاليا ناراحت شده و همچنين اينكه بعد ازبازي با چزاره پراندلي سرمربي ايتاليا تماس گرفته است تا از او به خاطر حمايت از پسرش تشكر كند.

وي گفت: پراندلي مرد خوبي است و چيزهاي زيادي به پسرم ياد داده است. به همين دليل به او زنگ زدم تا تشكر كنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com