مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


فرزاد آشوبي هافبك فصل گذشته تراكتورسازي تبريز بعد از عدم توافق با اين باشگاه هنوز تيم جديدش را انتخاب نكرده و حضورش در استقلال هم منتفي است.
آشوبي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در خصوص وضعيت فعلي‌اش و همچنين منتفي شدن حضورش در استقلال مي‌گويد:« فعلا به هيچ تيمي نزديك نيستم و با هيچ تيمي هم مذاكره نكردم. فكر مي‌كنم حضورم در استقلال هم منتفي باشد چون ديگر مذاكره‌اي صورت نگرفت.»
آشوبي در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي‌كني خيلي ساده تراكتور را ترك كردي خاطرنشان مي‌كند:«من نمي‌توانستم با شرايط آنها كنار بيايم. من با تراكتور توافق كرده بودم اما حرف مسوولان اين باشگاه به يك باره عوض شد و من هم حاضر نشدم بمانم. حتي قبل از اينكه از تراكتور بروم چند پيشنهاد را به خاطر اين تيم رد كرده بودم ولي به هر حال الان با اين شرايط مواجه هستم و بايد ببينم چه مي‌شود.»
آشوبي در خصوص منتفي شدن حضورش در تيم فوتبال گهر زاگرس مي‌گويد:« پيشنهاد اين باشگاه را رد كردم. من براي رفتن به گهر استخاره كردم كه بد آمد و چون به استخاره اعتقاد دارم در نهايت از حضور در اين تيم منصرف شدم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com