مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسين كعبي مدافع راست تيم فوتبال راه آهن قرار است فصل آينده هم در اين تيم بماند چون يكسال ديگر قرارداد دارد.
كعبي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در پاسخ به اين سوال كه آيا پشيمان نيستي كه با راه آهن قرارداد 2ساله امضا كردي مي‌گويد:«‌من پشيمان نيستم و يك سال ديگر هم در راه آهن مي‌مانم. قرار است باشگاه براي فصل آينده هم تيم‌داري كند و تمرينات هم شروع شده است. به هر حال مشكلاتي وجود دارد ولي اميدوارم راه آهن فصل خوبي داشته باشد.»
كعبي در پاسخ به اين سوال كه آيا مشكلات مالي بازيكنان حل شده و آنها پول‌هاي فصل گذشته را دريافت كرده‌اند خاطرنشان نمي‌كند:«‌ بازيكنان 70-60 درصد از پول‌هاي خود را گرفته‌اند و قرار است قبل از شروع ليگ تمامي طلب‌ها پرداخت شود و با بازيكنان تسويه حساب كنند.» كعبي در پاسخ به اين سوال كه قبول داري شانس بازگشت دايي به راه آهن كم است خاطرنشان مي‌كند:« دايي بايد خودش در اين خصوص تصميم بگيرد ولي من دعا مي‌كنم كه او به راه آهن برگردد.»
از كعبي در مورد تيم سابقش پرسپوليس سوال مي‌كنيم. سياوش اكبروپور هم بازي او در استيل آذين گفته بود كه اميدوار است پرسپوليس به سرنوشت اين تيم دچار نشود. كعبي در اين خصوص مي‌گويد:«من دوست ندارم در مورد پرسپوليس حرف بزنم چون اگر چيزي بگويم بعضي‌ها ناراحت مي‌شوند. اطراف اين تيم خيلي شلوغ است و در حالي كه اين همه بازيكن گرفته‌اند اما سرمربي انتخاب نشده است. اميدوارم پرسپوليس به سرنوشت استيل آذين دچار نشود و نتايج خوبي بگيرد تا هواداران اين تيم خوشحال شوند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com