مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 يحيي لامعي در گفت و گو با فارس اظهار داشت: در پي شکايت پزشک جراح احمدرضا عابدزاده به دليل مصاحبه اي که در يکي از نشريات چاپ شده بود، امروز حکم دادگاه به ما ابلاغ شد. طبق حکمي که قاضي دادسراي کارکنان دولت داده عابدزاده به 2 ميليون تومان جزاي نقدي محکوم و 51 ضربه شلاقي که قبلا حکم داده بودند منتفي شد.

وي افزود: فردا با لايحه اي که به دادگاه ارائه مي کنيم به اين حکم اعتراض مي کنيم. بحث مالي نيست بلکه بحث دفاع از حق و حقوق است.

وکيل عابدزاده تصريح کرد: در حکم قبلي چون برگه هاي احضاريه دادگاه به دستمان نرسيده بود حکم را غيابي داده بودند و وکلاي دکتر مددي با اين استدلال که عابدزاده مدام در حال تردد به خارج از کشور است و بايد از طريق مرزها او را پيدا کرد درخواست حکم ممنوع الخروجي وي را صادر کرده بودند. به همين دليل عابدزاده در عيد امسال که قصد خروج از ايران را داشت متوجه اين مسئله شد. با اعتراض به اين حکم مشکل ممنوع الخروجي وي برطرف شد.

لامعي خاطر نشان کرد: عابدزاده در مصاحبه اي که انجام داده توهيني نکرده و فقط نقل قول پزشکان آلماني را آورده است. او دو شاهد هم دارد که پنجعلي يکي از اين شاهدان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com