مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمد رويانيان در جمع هواداران پرسپوليس اظهار داشت: هرکدام از شما يک پيشنهاد داريد و اگر ما بخواهيم همه آنها را اجرا کنيم که ديوانه خواهيم شد. همه بايد يک ايده داشته باشيد و آن هم پرسپوليس قهرمان است.

وي افزود: پرسپوليسي بايد در حد قهرماني باشد، دنبال اين نباشيد که فلان بازيکن يا فلان مربي را جذب کنيم. ما نمي‌توانيم نظرات 30ميليون هوادار را جلب کنيم. همه بايد به باشگاه کمک کنند و به مسؤلاني که در اين باشگاه کار مي‌کنند، اعتماد داشته باشند.

وي ادامه داد: شما مي‌خواهيد مربي را بياوريم که به عنوان مثال چندين قهرماني را آورده است اما وقتي سراغ او مي‌رويم چند ميليارد تومان از ما پول مي‌خواهد. ما چطور مي‌توانيم او را جذب کنيم من به شخصه با چند مربي خارجي مذاکره کرده‌ام و برخي از آنها منتظر يک تماس ما براي حضور در پرسپوليس هستند. ما بايد برنامه‌ريزي کنيم و تيم‌هاي ديگر را در نظر بگيريم که آنها چه کارهايي براي مقابله با ما انجام مي‌دهند.

مديرعامل پرسپوليس عنوان کرد: من نگران‌تر از همه شما هستم، شما اگر تيم را دوست داريد من هم دوست دارم. جدا از آن مسئوليت باشگاه هم با من است. حاشيه‌ها نمي‌گذارد که ما کار خودمان را انجام دهيم. ملاحظه کرديد که هنگامي که متسو به ايران آمد چه کارهايي براي رفتن او انجام دادند. حاشيه‌هاي خارجي به پرسپوليس ضربه مي‌زند و شما هواداران بايد انرژي و فشارتان را روي آنها بگذاريد که نمي‌خواهند پرسپوليس قهرمان شود.

رويانيان در مورد وضعيت خلعتبري گفت: خود من ابتدا با او صحبت کردم. در دبي با هم مذاکراتي را انجام داديم و با خانواده‌اش هم حرفهايي زدم اما وقتي يک تيم پيدا مي‌شود که يک ميليارد و 550ميليون به او بدهد مسلم است که قيمتش بالا مي‌رود. سؤال من اين است که آيا ما هر کسي را مي‌توانيم بگيريم؟ اگر بخواهيم همه بازيکناني را که هوداران مي‌خواهند جذب کنيم آن وقت تعدادمان به بيش از 35نفر مي‌رسد.

وي در مورد اينکه چرا هواداران به تمرينات پرسپوليس نمي‌توانند بروند گفت: خود من هم مانده‌ام که آيا حضور تماشاگران در تمرينات خوب است يا بد، بايد فکري در اين زمينه بکنيم و به زودي تصميم بگيريم.

رويانيان در مورد اينکه چرا قرارداد علي کريمي ثبت نشده گفت: علي کريمي بازيکن بزرگ و کاپيتان تيم است، کاپيتان هم ناز دارد که ديرتر ثبت کند، مطمئن باشيد او بازيکن پرسپوليس است و تا 10سال ديگر هم با او قرارداد بسته‌ايم!

مديرعامل پرسپوليس در پايان در مورد مشخص شدن وضعيت سرمربي گفت: تمام تلاشمان را مي‌کنيم که امشب سرمربي را مشخص کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com