مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 

شهاب گردان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره تمرينات آماده‌سازي پرسپوليس اظهار كرد: تمرينات به خوبي در دو نوبت صبح و عصر برگزار مي‌شود و بازيكنان انگيزه زيادي دارند تا پرسپوليس تا پيش از شروع ليگ به آمادگي و هماهنگي بسيار بالايي برسد. خدا را شكر هيچ مشكل خاصي نيست و فكر مي‌كنم اين تيم آينده خوبي داشته باشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر نمي‌كنيد انتخاب سرمربي پرسپوليس كمي دير شده است، گفت: فكر مي‌كنم الان اگر پرسپوليس سرمربي هم داشت باز هم بازيكنان بايد زير نظر مربي بدنساز تمرينات را انجام مي‌دادند. به هر حال ما در هفته‌هاي پيش از شروع ليگ قرار داريم و كادر همه تيم‌ها از جمله پرسپوليس در حال تكميل شدن است.

دروازه‌بان پرسپوليس در واكنش به اينكه آيا براي تبديل شدن به دروازه‌بان شماره يك پرسپوليس با مسئولان اين باشگاه صحبت كرده‌ايد و از اينكه دروازه‌بان ديگري به تيم اضافه شود، مشكلي نداريد، اظهار كرد: هيچ مشكلي با اين موضوع ندارم. اين كه يك گلر ديگر ايراني يا خارجي به تيم اضافه شود، براي من فرقي نمي‌كند. در حال حاضر يك گلر جوان هم در تيم تمرين مي‌كند. من براي قرار گرفتن در تركيب اصلي پرسپوليس بايد خودم تلاش كنم و طبيعتا نبايد از اين موضوع نگران باشم.

گردان در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس امسال را اصلي‌ترين مدعي عنوان قهرماني ليگ مي‌دانيد گفت: پرسپوليس هر سال مدعي قهرماني ليگ است. امسال بازيكنان بيشتري جذب كرده كه اميدواريم حضور آن‌ها كنار يكديگر جواب دهد و در مجموع تيم با هماهنگي و قدرت بالايي به مصاف حريفان برود.

اين دروازه‌بان در واكنش به اينكه آيا بازيكنان و دروازه‌بانان ايراني مي‌توانند به رقابت‌هاي يورو 2012 به مثابه يك كلاس آموزشي نگاه كنند گفت: قطعا همين طور است. دروازه‌بان‌ها در يورو 2012 بعضا واكنش‌هايي نشان مي‌دهند كه فوق‌العاده بوده و جاي يادگيري و تامل دارد هرچند در مجموع بازيكنان اروپايي در كلاس بالاتري نسبت به فوتباليست‌هاي ايراني كار مي‌كنند و امكاناتي كه در خدمت فوتبال آنجاست با امكانات فوتبال ايران قابل مقايسه نيست. با همه اين احوال ما از گذشته تاكنون بازيكناني داشتيم كه در بهترين ليگ‌هاي اروپايي بازي كرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com