مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


اولين بار ، عصر ديروز دبير هيئت مديره باشگاه مس کرمان خبر از مذاکره با فرهاد مجيدي داد . ديروز نماينده رسمي مجيدي در جلسه اي يک ساعته با داوري ، رئيس هيئت مديره باشگاه مس مذاکراتي درباره پيوستن مجيدي به اين باشگاه انجام داده است .
نزديکان مجيدي مي گويند بعد از اعلام نظر شفاف قلعه نويي درباره نخواستن مجيدي اين بازيکن علاوه بر پيشنهاداتي که از دو باشگاه اماراتي دارد ، از دو باشگاه داخلي هم پيشنهادات وسوسه برانگيزي دريافت کرده است .
کاپيتان سالهاي گذشته استقلال البته تا اين لحظه در اين مورد سکوت کرده . چند روز قبل امير قلعه نويي مدعي شد که بي سابقه ترين پيشنهاد تاريخ مربيگري در ايران را رده کرد و بدون ترديد منظور او باشگاه مس کرمان بود .

اين در شرايطي است که مسئولان اجرايي باشگاه مس هنوز اين ادعاي قلعه نويي را تاييد نکردند اما رئيس هيئت مديره باشگاه مس امروز در گفت و گو با ايسنا انجام مذاکرات با مجيدي را تاييد کرده است !
گفته مي شود که فرهاد مجيدي علاقه بسياري براي بازگشت به استقلال داشت اما با آمدن قلعه نويي و شيطنت هايي که مديران باشگاه استقلال در راه رفتن او از استقلال انجام دادند در دوري او از جمع آبي پوشان دخيل بوده است . اين در حاليست که اين روزها در صفحات اجتماعي در اينترنت اعتراض هاي شديدي به مسئولان باشگاه استقلال درباره عدم استخدام دوباره مجيدي بوجود امده و گويا هر روز اين اعتراض ها شديدتر مي شود .
بعد از مذاکرات باشگاه مس کرمان با مجيدي امروز صبح هم يک باشگاه صنعتي ديگر با پيشنهاد يک ميليون دلاري خود به فرهاد رقيب تازه اي براي باشگاه مس کرمان شد . گفته مي شود که مذاکرات کاپيتان سابق استقلال با اين باشگاه صنعتي امشب در تهران برگزار مي شود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com