مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 

حتي اگر در عمل مقابل خريدهاي رقيب عقب مانده باشد، يك خصوصيت ويژه دارد كه باعث مي‌شود در حرف زدن و كري خواندن از او كم نياورد. صحبت از علي فتح‌الله‌زاده است. مديرعاملي كه مي‌گويد براي جانشيني آندو تيموريان قرار است گنارو گتوسو را به استقلال بياورد و اگر بخواهد خلعتبري را جذب كند حتي مارادونا هم جلودار او نيست!

علي فتح‌الله‌زاده ساعتي پس از تغييرات جديد در هيات مديره باانگيزه‌تر از قبل به نظر مي‌رسد. او مي‌گويد تازه نيمه دوم فصل نقل و انتقالات شروع شده و استقلال مي‌خواهد هت‌تريک کند تا بازي را از پرسپوليس برده باشد: «چرا وقتي عکس 6 بازيکن استقلال را که رفتند هيات فوتبال ثبت کردند منتشر کرديد؛ ننوشتيد توفان فتح‌الله‌زاده؟ بازي تازه از الان شروع شده. ما تازه وارد بازي نقل و انتقالات شديم. حالا هي برويد بگويد حاجي فصل نقل و انتقالات را باخته است. بابا بازي تازه وارد نيمه دومش شده. از امروز تازه ما وارد شديم بايستيد ببينيد چه بمب‌هايي در راه است!»

مدير آبي‌ها در حالي از بمباران سخن مي‌گويد که پرسپوليس تقريبا هرچه ستاره در ليگ بوده را خريده؛ «بابا حالا دوستان‌مان در پرسپوليس دو تا گل نيمه اول زدند، فکر کردند بازي تمام شده. فوتبال 90 دقيقه است. الان تازه رسيديم به نيمه مربيان. من تازه وارد بازي شدم.»

اما اين بمب‌ها چه کساني هستند؟ مثلا قرار است استقلال خلعتبري را بگيرد؟ بازيکني که مارادونا خواسته تا دوباره جذب الوصل شود؟ او مي‌گويد: «چرا که نه؟ ما تا حالا فکر مي‌کرديم دوستان پرسپوليسي خلعتبري را مي‌خواهند براي همين وارد مذاکره با او نشديم اما الان واقعا مذاکرات خوبي داشتيم. مارادونا هم تا وقتي ما هستيم بايد بزند کنار و برود گاراژ!(مي‌خندد) فکر مي‌کنم که خلعتبري استقلالي مي‌شود البته اگر در ايران به فوتبالش ادامه بدهد.»

گزينه ديگر استقلالي‌ها نکونام است؛ «آقاجواد مي‌گويد مي‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد ولي من از او خواستم تا اگر به ايران آمد به استقلال بيايد. او افتخار فوتبال ماست. ما خيلي دوست داريم که اين دو بازيکن يعني خلعتبري و نکونام را در تيم‌مان داشته باشيم. غير از اين دو با دو يار سرشناس خارجي هم در حال مذاکره هستيم که فردا مي‌توانم اطلاعات دقيق‌تري درباره‌شان بگويم چون مذاکرات‌مان با آنها جدي‌تر از قبل شده است.»

يکي از اين دو بازيکن گنارو گتوسو هافبک دفاعي سال‌هاي نه‌چندان دور تيم ملي ايتاليا و ميلان است که سال قبل را در ليگ اسکاتلند حضور داشته. نامي که فتح‌الله‌زاده درباره‌اش مي‌گويد: «ما که نفهميديم اين اسم چطور از دفتر ما به روزنامه‌ها درز کرد ولي با ايجنت‌اش مذاکرات اوليه را داشتيم و روند گفت‌وگوهاي‌مان صعودي است. واقعا پريدن آندو برايم گران تمام شد و خيلي دنبال اين هستم که به جاي او بازيکني بياورم که در بالاترين سطح فوتبال دنيا حضور داشته تا خيال طرفداران هم راحت شود. گتوسو و يک بازيکن سرشناس ديگر هم در ليست ما هستند که يکي از اين دو به زودي راهي استقلال مي‌شوند. هواداران منتظر باشند که خبرهاي خوبي از نقل و انتقالات براي‌شان دارم.»

استقلال قرار بود امروز قرارداد رحمتي را تمديد کند اما...؛ «مهدي با ما مي‌ماند يک روز دير يا زود که مهم نيست. درباره ساموئل هم بگويم که رقمش را بايد کم کند اگر مي‌خواهد در استقلال باشد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com