مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


جمشيد زارع در گفت‌وگو با فارس در خصوص اقدامات انجام شده براي سفر پرسپوليسي ها به عربستان اظهار داشت: با توجه به اينکه ما مي‌دانستيم امکان دارد براي رفتن به جده عربستان و براي رويارويي با الاتحاد مشکلاتي به وجود بيايد به همين دليل نماينده خود را زودتر عازم جده کرديم، اما خيلي زود متوجه شديم که سعودي ها اين بار کارشکني خود را سريع آغاز کرده اند.

وي افزود: موضوع را از طريق فدراسيون فوتبال در حال پيگيري هستيم و قطعا به AFC کارشکني عربستاني‌ها را در فاصله چند ساعت مانده به ورودمان به جده اعلام خواهيم کرد.

زارع ادامه داد: البته اين موضوع امري طبيعي است که عرب‌ها دست به برخي کارهايي بزنند که روحيه تيم ما را خراب کنند اما مطمئن باشيد اجازه نمي‌دهيم به هيچ عنوان بازيکنان ما تمرکز خود را از دست بدهند، به همين دليل مسئولان باشگاه با نظارت دقيق رويانيان در تلاش هستند تا مشکلات را هرچه سريع‌تر حل کنند.

وي خاطرنشان کرد: ما اميدواريم که در فرودگاه جده زياد وقتمان تلف نشود و با همکاري‌هايي که با ما انجام مي‌شود سريع‌تر بازيکنان را به محل اقامتشان براي استراحت برسانيم. با اين رفتار سعودي ها بچه‌هاي ما بيشتر از گذشته با يکديگر هم‌قسم شده‌اند و مصمم هستند که يک نتيجه خوب مقابل الاتحاد بگيرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com