مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 

سايت باشگاه پرسپوليس نوشت:

"باشگاه پرسپوليس ضمن تکذيب هرگونه واردات خودرو از مراجع خبري که طي روزهاي گذشته اخباري مبني بر واردات هزار دستگاه خودرو توسط اين باشگاه با استفاده از رانت دولتي منتشر کرده بودند، به مراجع قضايي شکايت کرد.

طي روزهاي گذشته اخبار کذبي با هدف تشويش اذهان عمومي و تخريب وجهه مديريت باشگاه در مقطع حساس نقل و انتقالات مبني بر واردات هزار دستگاه خودرو با استفاده از ارز دولتي و رانت خواري از سوي برخي خبرگزاري ها منتشر شد که متاسفانه اين مطلب سراسر کذب، در دو روزنامه ورزشي نيز انعکاس يافت.

باشگاه پرسپوليس ضمن تکذيب اين خبر اعلام مي کند که از اين رسانه ها به اتهام انتشار اخبار کذب به قصد تشويش اذهان عمومي به مراجع قضايي شکايت کرد.

متأسفانه انتشار اين اخبار در حالي مطرح مي شود که هيچگونه اقدام عملي در خصوص واردات خودرو از سوي باشگاه پرسپوليس انجام نگرفته است. مع الوصف هرگونه اقدام اقتصادي در قالب واردات خودرو در چارچوب مقررات عمومي مي تواند در دستور کار هر شرکت تجاري از جمله شرکت پرسپوليس قرار گيرد. همانگونه که مطابق آمار ساليانه چهل هزار دستگاه خودرو از طريق بخش خصوصي وارد کشور مي شود.

باشگاه پرسپوليس تاکيد دارد تا ضمن گسترش فعاليت هاي اقتصادي خود بر مبناي قانون مداري از کليه ظرفيت هاي قانوني در اين راستا استفاده نمايد و لذا به برخي عناصر که با هدف تضعيف باشگاه قصد دروغ پراکني و تشويش اذهان مخاطبان را دارند هشدار مي دهد در جهت سالم سازي فضاي رسانه اي ورزشي از ابزارهاي قانوني خود که شکايت به مراجع قضايي است استفاده مي کند."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com