مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 

بحث كاپيتاني در تراكتورسازي تبريز اين روزها تبديل به سوژه پرسروصدايي شده و خيلي‌ها منتظرند تا ببينند در نهايت از بين مرتضي اسدي، محمد نصرتي و مهدي كياني در نهايت چه كسي بازوبند را بر بازو خواهد بست.

كياني كه نسبت به نصرتي و اسدي سابقه بيشتري در تراكتور دارد در مورد بازوبند كاپيتاني تراكتور مي‌گويد:« براي من فرقي نمي‌كند كاپيتان چه كسي باشد و موفقيت تيم از همه چيز مهمتر است. اين درست نيست كه به خاطر يك تكه پارچه بخواهيم براي تراكتور حاشيه درست كنيم و هر كس كاپيتان تيم ما بود اميدوارم به تراكتور كمك كند و وظيفه‌اش را به خوبي انجام دهد.»

كياني در پاسخ به اين سوال كه آيا تو دوست نداري بازوبند را در اختيار بگيري خاطرنشان مي‌كند:« اگر بخواهيد از لحاظ قانوني حساب كنيد من كاپيتان تراكتور هستم چون سابقه‌ام بيشتر است ولي دنبال بازوبند نيستم و بهتر است بزرگترهاي تيم مثل اسدي و نصرتي كاپيتان باشند. در تيم ما اختلافي در اين خصوص وجود ندارد.»

از كياني در مورد تمرينات توني اوليويرا سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد او مربي بزرگي است و تمرينات خيلي خوبي را براي ما در نگرفته است. فكر مي‌كنم امسال تيم خوبي داشته باشيم و بهتر از پارسال باز كنيم. مطمئنا تيم ما نسبت به سال گذشته بهتر خواهد شد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com