مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 


امير عابديني در گفت و گو با فارس در مورد ناراحتي بازيکنان داماش از مشکلات مالي باشگاه، گفت: بازيکنان حق دارند ناراحت و شاکي باشند اما چه بايد کرد؟ اصلا تصور کنيم يک تيم محلي داريم که آب به زمين فوتبال‌مان افتاده است. بنابراين همه بايد آستين بالا بزنيم تا مشکل را حل کنيم. نبايد به اين اميد بمانيم که روز، هم‌محلي‌ها يا شهردار مي‌آيد و کمک مي‌کند. بايد با دست به دست هم دادن مشکل را برطرف کنيم.

وي ادامه داد: با اين سن و سالم براي حل مشکلات باشگاه داماش در تلاش هستم. روز گذشته جلسه‌اي با معاون دادستان تهران داشتم و او دستورهاي مثبتي داد که به آينده اميدوار شدم. در حال حاضر بايد با وجود محدوديت‌ها تلاش کنيم. داماش فقط متعلق به يک شهر نيست، اين تيم يک استان است، منهاي يک شهرستان آن، پس بايد براي حل مشکلاتش کار کنيم. برخي تصور مي‌کنند با دو تا تلفن زدن و نامه نوشتن کار تمام مي‌شود که اين طور نيست.

عابديني تاکيد کرد: امروز(سه‌شنبه) بخشي خيلي کمي از مطالبات بازيکنان داماش از پولي که از فدراسيون گرفته‌ايم پرداخت مي‌شود. پرداخت اين پول قطره چکاني است اما خوب است. از بازيکنان داماش خجالت مي‌کشم زيرا پولي که قرار است بين تمام بازيکنان تيم تقسيم شود به اندازه پيش قرارداد يک بازيکن برخي از تيم‌ها نيست. با اين حال همين نان خالي را هم سر سفره مي‌گذارم تا در آينده سفره رونق بگيرد. من نگران نيستم.

وي در مورد انصراف خريدار باشگاه داماش، اظهار داشت: دو نفر خواهان خريد امتياز تيم فوتبال داماش بودند که يکي از آنها انصراف داد ولي با نفر دوم همچنان در حال مذاکره هستيم. هيچ‌کس يک تيم بيمار را نمي‌خرد اما من مي‌دانم بازيکنان تيم داماش با روحيه تمرين مي‌کنند و شايد حرف‌هايي که من دلشکسته زده‌ام کمي آنها را تحت تاثير قرار داده اما بايد برخي از واقعيت‌ها را بگويم تا فردا به من نگويند چرا اين مسايل را بيان نکردي.

عابديني با اشاره به ماليات فوتباليست‌ها گفت: ظاهرا اداره دارايي و ماليات مي‌خواهد کسري بودجه دولت را از ماليات فوتبالي‌ها تامين کند. من تعجب مي‌کنم در حالي که همه مي‌دانند باشگاه‌ ما وضع مالي خوبي ندارد و پولي پرداخت نکرده بازيکن چرا بايد ماليات پول نگرفته را بدهد؟ آنقدر که اداره ماليات در مورد ورزشکاران سخت گرفته در مورد ساير مشاغل چنين نکرده است.

عابديني در مورد احتمال جدايي برخي از بازيکنان تيم داماش به دليل پرداخت‌هاي بيشتر از سوي ديگر باشگاه‌ها به فارس گفت: بازيکني که با من قرارداد 250 ميليون توماني امضا کرده از باشگاه‌ ديگر پيشنهاد 500 ميليون داشته ولي بخاطر تيم شهرش باقي مانده است. من از طريق خبرگزاري فارس از آنها خواهش مي‌کنم در داماش بمانند زيرا روزهاي داماش هم فرا مي‌رسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com