مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


جواد کاظميان در خصوص قرعه‌کشي ليگ برتر اظهار داشت: در چند سال اخير اگر قرعه‌هاي پرسپوليس را در بازي‌هاي مختلف پيگيري کنيم به اين نتيجه خواهيم رسيد که در اولين بازي به خارج از تهران رفته و در خيلي از بازي‌ها نيز در هفته پاياني ميهمان حريفان بوده‌ايم. من حتي در امارات هم بوده‌ام وقتي بازي‌هاي پرسپوليس را دنبال مي‌کردم هميشه اين تيم در بازي اول مهمان بوده، اين هم خودش يک بدشانسي است.

وي افزود: ما در هفته اول ليگ برتر بايد به آبادان برويم که هوايي بسيار گرم و طاقت‌فرسا دارد، اما اين موضوعات در فوتبال طبيعي است. درست است ما در اولين گام بدشانسي آورده‌ايم و بايد به آبادان برويم، اما اين دليل نمي‌شود که ترسي داشته باشيم.

وي افزود: ما خوب يارگيري کرده‌ايم و خوب هم تمرين مي‌کنيم؛ در اين چندساله يکي از بهترين دوران بدنسازي خودم را در حال پشت سر گذاشتن هستم و به نظرم حاصل اين تمرينات را در ليگ برتر خواهيم ديد.

کاظميان ادامه داد: اگر بازي با نفت آبادان را کنار بگذاريم تا هفته ششم که بايد در دربي به ميدان برويم قرعه چندان بدي نيست. البته زود است که از اکنون بخواهيم درباره دربي اظهارنظر کنيم. چون کارهاي سخت‌تري در آن بازي در پيش داريم.

کاظميان در خصوص هواداران پرسپوليس نيز گفت:‌من آرزو مي‌کنم که با اقدامات باشگاه ما در اولين بازي خود در ورزشگاه آزادي هوادار داشته باشيم. همه مي‌دانند فوتبال بدون هوادار يعني هيچ. مطمئن باشيد خيلي از کشورهاي آسيايي وقتي بازي‌هاي مان را مي‌بينند حسرت حضور هواداران را در ورزشگاه مي‌خورند. کشورهايي که براي حضور هوادارانشان در ورزشگاه دست به هر کاري مي زنند اما باز هم ناکام هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com