مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


خبرآنلاين؛ اين اتفاق در بازي تيم ملي بزرگسالان و تيم زير 22 ساله ها افتاد. قاضي اضافه مي کند: «متاسفانه بد آسيب ديدم ولي به اميد خدا دو يا سه هفته ديگر دوباره شرايط بازي کردن را به دست مي آوردم.» او مي گويد: «ناراحتم از اينکه مصدوم شدم ولي به هر حال اين اتفاق ها در فوتبال مي افتد. اگر قرار باشد هي بنشينم و فکر کنم که چرا بايد اين اتفاق مي افتاد اوضاع بدتر مي شود. با اينکه بازي ازبکستان را از دست دادم ولي زياد ناراحت نيستم. اتفاق است، مي افتد.»

قاضي درباره شروع تمريناتش مي گويد: «فعلا که استراحت مي کنم و بعد از سفر تيم ملي به کمپ مي روم تا بتوانم زير نظر پزشک ها کار کنم. برنامه ام مشخص است و طبق آن عمل مي کنم. اميدوارم به زودي برگردم و بتوانم بازي کنم. انگيزه زيادي دارم.»

او درباره عقب افتادگي اش از ساير مهاجم ها نيز فکر خاصي نکرده: «اصلا اين موضوع نيست. در کل آدم وقتي مصدوم مي شود، با خودش فکر مي کند که اينقدر زحمت کشيدم و تلاش کردم، چرا بايد اين اتفاق مي افتاد؟ ولي واقعا اين چيزها در فوتبال طبيعي است. من نه به اين مسئله فکر مي کنم و نه به عقب افتادگي ام. در ضمن مدت زيادي دور نيستم و اگر مراحل درماني ام زود سپري شود ان‌شاءالله در بازي قطر مي توانم در خدمت تيم ملي باشم.» اين روزها درباره آينده قاضي بحث زياد است. او در اين باره حرفي نمي زند: «فعلا چيزي براي گفتن ندارم، تا بعد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com