مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


آرش برهاني در گفت‌‌وگو با فارس در خصوص آغاز تمرين استقلال و شرايط اين تيم در فصل نقل و انتقالات صحبت‌هايي را انجام داد که در زير مي‌خوانيد.

* از فصل گذشته شروع کنيم...

سال قبل 8 گل براي استقلال زدم و خودم انتظار چنين آماري نداشتم و مي‌دانم انتظار طرفداران استقلال از من بيشتر است ولي آنها بايد بدانند که در خيلي از بازي‌ها در پست هافبک بازي کردم و در خيلي بازي‌ها نيز حضور نداشتم. فشار زيادي به مهاجمان وارد شده بود اما بهانه نمي‌گيرم و قبول دارم از لحاظ آماري خوب نبودم. با اين حال سال گذشته بيشترين پاس گل را دادم و در خدمت تيم بودم.

* امسال چه طور؟ با اين شرايط و آغاز تمرينات، استقلال را چه طور مي‌بيني؟

تمرينات ما واقعا سنگين و سخت است. خيلي ناراحت شدم وقتي تمرينات را دير شروع کرديم ولي حالا خوشحالم که بدن بازيکنان شرايط خوبي پيدا کرده و نسبت به ديگر تيم‌ها آماده‌تر هستيم. قرار است ملي پوشان از يکشنبه به ما اضافه شوند تا تيم‌مان کامل‌تر شود.

* از فصل نقل و انتقالات و يارگيري استقلال انتقادات زيادي شده، تو چه نظري داري؟

امسال يکي از سال‌هايي است که خوب يار گرفتيم و کادر فني بازيکنان مدنظر خود را گرفت. شايد يکي دو نفر از جمع ما جدا شدند و يکي دو بازيکني که روي آنها حساب کرده بوديم از استقلال رفتند. ولي در کل شرايط ما خوب است و فقط مشکل مالي داريم.

* اين مشکل را که همه تيم‌ها دارند...

اول از همه بايد از تشکر کنم از کساني که در اين شرايط سخت با استقلال قرارداد امضا کردند و سپس تشکر کنم از همه کساني که در اين بي‌پولي ما را تحمل مي‌کنند. من به چند نفر قول دادم ولي نتوانستم به تعهداتم عمل کنم و بايد بگويم حدود 6 ماه است پولي نگرفته‌ام و آنهايي که مطالباتي از من دارند بدانند که واقعا پولي دريافت نکردم. مطمئن هستم تا روز چهارشنبه شرايط مساعد مي‌شود و مسئولان قول داده‌اند که مشکلات را برطرف کنند.

* ‌امير قلعه‌نويي هم از مشکلات مالي گله و اعلام کرد بعضي از بازيکنان به خاطر پول از استقلال رفتند.


به نظرم مشکلات مالي شرايط را خيلي سخت کرده و بازيکناني که براي مان ارزشمند بودند از استقلال رفتند. من خيلي ناراحت شدم و اميدوارم مسئولان فکري کنند تا مشکل حل شود. مسائل مالي اصلي‌ترين جنبه نقل و انتقالات است که متاسفانه استقلال از آن محروم است و به همين خاطر اميدوارم مسئولاني که حرف ما را مي‌شنوند مشکلات را هر چه سريع‌تر مرتفع کنند.

* آيا با حضور تو ميداودي، اکبرپور و منوچهري خط حمله استقلال رويايي خواهد شد؟

متاسفانه در اين 4 سال هميشه به خط حمله استقلال کم لطفي شده و تمام موفقيت‌ها و آمارهاي خوب ما ناديده گرفته مي‌شود که اين مسئله وظيفه ما را سنگين‌تر کرده است. سال گذشته استقلال بهترين خط حمله ليگ را داشت ولي بيشترين انتقادات و حاشيه‌ها دور مهاجمان بود. تا تيم بد نتيجه مي‌گرفت سراغ مهاجمان مي‌آمدند و آنها را به ما ربط مي‌دادند.

امسال اکبرپور به استقلال برگشته و در کنار ديگر مهاجمان مي‌تواند مثل سال گذشته شرايط خوبي داشته باشد. اگر ما سال گذشته بهترين خط حمله را از آن خود کرديم حاصل زحمات کل تيم بود و سوء برداشت نشود که همه چيز را به پاي خودمان نوشتيم. اميدوارم امسال صحبت‌ها و انتقادات طوري باشد که منصفانه آنها را بشنويم و برخي‌ها غرض‌ورزي نکنند.

* به هواداران استقلال که نگران فصل نقل و انتقالات هستند حق مي‌دهي؟

آنها نبايد نگراني داشته باشند. مگر سال گذشته نگفتند تيم ما کهکشاني بود و عالي بسته شد اما ديديم که فقط يک جام گرفتيم و در ليگ موفق ظاهر نشديم. موفقيت به يارگيري و جذب ستاره‌ها نيست. ما طبق نيازمان بازيکن گرفتيم و به قول فوتبالي‌ها تيم بايد جور باشد. اگر خريدهايي داشته باشيم که باعث حاشيه شود در تيم جواب نمي‌دهد.

* از پرسپوليس که خيلي خوب يار گرفته‌ و يا از سپاهان نمي‌ترسيد؟

بايد حواسمان باشد و نمي‌توان رقبا را ناديده گرفت و به آنها فکر نکرد. اگر تمرکز کنيم مي‌توانيم خوب نتيجه بگيريم. ما ترسي از هيچ تيمي نداريم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com