مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمدرضا خلعتبري مهاجم فصل گذشته باشگاه الوصل امارات هنوز براي سال آينده تصميم خاصي نگرفته و اين در حالي است كه شايعات زيادي در دو، سه هفته اخير در مورد حضور او در تيم فوتبال پرسپوليس مطرح شد.

خلعتبري در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در مورد وضعيتش براي فصل آينده مي‌گويد:«‌من به مسافرت رفته بودم و تازه به امارات آمدم. اول بايد وضعيتم در باشگاه الوصل مشخص شود تا بعدا تصميم بگيرم. مديران باشگاه الوصل تغيير كرده‌اند و حالا بايد در مورد فصل آينده با آنها صحبت كنم.»

خلعتبري در پاسخ به اين سوال كه مگر قرار نبود سال بعد به ايران بيايي تاكيد مي‌كند:«‌ من هميشه گفته‌ام كه اولويت اولم ماندن در امارات است و مي‌توانيد مصاحبه‌هاي قبلي‌ام بخوانيد. من از دو، سه تيم اماراتي پيشنهاد دارم و اگر شرايط مناسب باشد دوست دارم بمانم ولي مطمئنا پيشنهاد تيم‌هاي ايراني را هم بررسي مي‌كنم. بازي كردن در ايران خوبي‌هاي خاص خودش را دارد ولي بايد شرايط مورد نظر هم فراهم شود.»

مي‌گويند اگر برونو متسو سرمربي پرسپوليس شود، خلعتبري به اين تيم نمي‌آيد. او در پاسخ به اين سوال كه آيا اختلاف با متسو دليل جدايي تو از الغرافه قطر بود مي‌گويد:«من با متسو مشكل خاصي ندارم و جدايي من تقصير او نبود. در الغرافه اتفاقاتي افتاد كه بيشتر به مسوولان اين باشگاه و فشارهاي آنها مربوط مي‌شد ولي بايد بگويم كه من از كار كردن با متسو خاطرات خوبي ندارم. او رفتارهاي خاص خودش را دارد و كار كردن با اين مربي سخت است ولي راستش را بخواهيد هنوز تصميم نگرفتم كه اگر اين متسو در پرسپوليس باشد به اين تيم بيايم يا خير.»

در دو، سه روز اخير شايعات زيادي در مورد مذاكره جدي استقلال با خلعتبري مطرح شده ولي خودش دراين خصوص مي‌گويد:«‌هيچ كس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته ولي معمولا اين شايعات در فوتبال ايران وجود دارد. اگر تماسي گرفته مي‌شد خيلي راحت مي‌گفتم.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com