مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


چلسي موفق شد در ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتي بايرن‌ مونيخ را شكست داده و جام قهرماني معتبرترين تورنمنت باشگاهي اروپا را به لندن ببرد. اين نتيجه در حالي رقم خورد كه لندني‌ها تا آخرين دقايق بازي در وقت عادي، با يك گل عقب بوند؛ در وقت اضافي يك پنالتي مونيخي‌ها هدر رفت و در ضربات پنالتي هم، ضربه‌ي اول را از دست داده بودند.

فرانك لمپارد پس از بازي گفت: خيلي خوشحالم، چون قبل از اين موفق نشده بوديم كه اين جام را كسب كنيم و اين موضوع باعث مي‌شود كه خوشحالي من بيشتر شود. مدت ها منتظر كسب اين جام بودم. 11 سال است كه در چلسي حضور دارم و به همين دليل يك انتظار طولاني را براي اين كودك پشت سر گذاشتم.

كاپيتان چلسي گفت: شايد برخي بگويند كه ما در اين مسابقه خوش شانس بوديم، اما واقعيت اين است كه ما خودمان شانس‌مان را ايجاد كرديم. در اين فصل بازي‌هاي زيادي بود كه شايسته نتايج بهتر بوديم، اما موفق به كسب آن‌ها نشديم. امشب بازي زيبايي ارائه نكرديم، اما روحيه بالايي داشتيم و هيچ كس نمي‌تواند اين موضوع را ناديده بگيرد. كسب اين جام اهميت زيادي دارد و چلسي شايسته قهرماني بود.

گري كيهيل كه در غياب جان تري در مركز خط دفاعي چلسي قرار گرفته بود، قهرماني در اروپا را مهم‌ترين دستاورد دوران حرفه‌اي خود توصيف كرد و گفت: بايرن‌ مونيخ در نيمه اول خيلي ما را تحت فشار گذاشت. به نظر مي‌رسيد كه با موج‌هاي متوالي به سمت ما حمله مي‌كردند ولي ما در اين رقابت‌ها هر گاه كه نياز به كار بزرگي داشتيم، آن را انجام داديم. ما در بازي مقابل ناپولي در مرحله يك هشتم نهايي تقريبا كارمان تمام بود، اما نتيجه‌ را جبران كرديم. در نيمه نهايي نيز مقابل بارسلونا دست به كار بزرگي زديم و امروز هم موفق شديم كه چنين كاري را انجام دهيم. احتمالا اين شكست براي بايرن‌ مونيخ بسيار تلخ خواهد بود، چون آن‌ها بازي خوبي ارائه كردند، ولي ما نشان داديم كه مرد مسابقه‌هاي بزرگ هستيم.

پتر چك دروازه‌بان چلسي هم گفت: ديديه دروگبا در لحظه‌اي كه هيچ كس فكرش را نمي‌كرد، يك گل بسيار زيبا به ثمر رساند و باعث شد كه ما به جريان مسابقه بازگرديم. مطمئن بودم كه حداقل مي‌توانم يك پنالتي را مهار كنم. در سه پنالتي اول مسير توپ را درست تشخيص دادم و پس از آن موفق شدم يك ضربه را بگيرم و با خود گفتم "چرا نتوانم بعدي را مهار كنم؟" بعد از اين كه ديدم دروگبا براي زدن پنالتي پنجم آماده مي‌شود با خود فكر كردم اين لحظه‌اي است كه بايد در فينال سال 2008 در مسكو اتفاق مي‌افتاد. وقتي دروگبا پنالتي را تبديل به گل كرد، براي اولين بار در زندگي‌ام نمي‌دانستم كه بايد چه كاري را انجام دهم. شنيدم كه دروگبا فرياد مي‌زد و من هم شروع به فرياد زدن كردم. باور كردني نبود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com