مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 عادل كلاه كج كه با عقد قراردادي سه ساله به تيم فوتبال سپاهان پيوست در گفت‌وگويي با ايسنا، در اين باره اظهار كرد: صحبت‌هاي خوب و سازنده‌اي با مديرعامل باشگاه و نيز كادر فني تيم سپاهان داشتم و خوشحالم كه به چنين تيم بزرگي پيوستم. سپاهان باشگاه بزرگي دارد. تيم سپاهان هم بي‌شك بهترين تيم دهه اخير فوتبال ايران بوده است.

وي افزود: به خاطر مقررات فدراسيون فوتبال كه بازيكنان زير 28 سال بايد مدت قراردادشان بيش از يكسال باشد، من هم با سپاهان قرارداد سه ساله كه يك سال آخر آن به صورت توافقي خواهد بود، امضا كردم. اميدوارم بتوانم پاسخ اعتمادي كه زلاتكو كرانچار به من داشت را بدهم و فصل موفقي را در سپاهان پشت سر بگذارم. اين تيم در سه دوره متوالي قهرمان ليگ برتر شده و به سهم خودم تمام تلاشم را مي‌كنم تا چهارمين قهرماني امسال براي اين تيم رقم بخورد.

كلاه‌كج در واكنش به اينكه كرانچار چه زماني با شما صحبت كرد و بر سر حضور در سپاهان توافق كرديد، اظهار كرد: بعد از پايان مسابقات ليگ، او كه به من لطف داشت اقدام كرد و صحبتي را با هم داشتيم. فكر مي‌كنم اكثر كارشناسان فوتبال كرانچار را مربي بزرگ و موفقي بدانند و من هم افتخار مي‌كنم چنين مربي به من توجه داشته است. به همين خاطرو اينكه مديريت اين باشگاه را به خوبي مي‌شناسم، قراردادم را با سپاهان سفيد امضا كردم.

بازيكن فصل گذشته تيم مس كرمان درباره علت جدايي‌اش از اين تيم و اينكه اگر به سپاهان نمي‌آمد باز هم در مس نمي‌ماند، تصريح كرد: من 2 سال در مس بودم و ديگر نمي‌توانستم دراين تيم بمانم. براي مس در فصل آينده ليگ آرزوي موفقيت مي‌كنم. پيشنهادهاي ديگري هم داشتم و قطعا اگر به سپاهان نمي‌آمدم باز هم در مس نمي‌ماندم.

كلاه كج كه پست تخصصي‌اش هافبك مركزي است در پاسخ به اين سوال كه با توجه به حضور محرم نويدكيا در سپاهان كه هم‌پست شماست، فكر نمي‌كنيد كار سختي براي قرار گرفتن در تركيب اصلي خواهيد داشت، به ايسنا گفت: در مس به عنوان هافبك دفاعي بازي مي‌كردم و الان مشخص نيست كرانچار بخواهد چگونه از من استفاده كند. بي‌ترديد مي‌دانم براي قرار گرفتن در تركيب اصلي در حضور نويدكيا سال بسيار سختي خواهم داشت هرچند سرنوشتم دست خودم است. مي‌خواهم به حقي كه تا به حال نگرفته‌ام، برسم.

وي در واكنش به اينكه آيا در پرسپوليس هم با حضور كرانچار به حق‌تان نرسيديد، خاطرنشان كرد: فكر مي‌كنم با شرايطي روحي كه در آن زمان داشتم و چند تن از نزديكانم فوت كردند و البته پيش از فصل هم با پرسپوليس تمرين نكرده بودم و در تهران انفرادي كار مي‌كردم، در مجموع دوران بدي را پشت سر نگذاشتم. در آن زمان يكسري مسايل ديگر هم وجود داشتم كه دوست ندارم ديگر به آن رجوع كنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com