مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمد رويانيان در جمع بازيکنان پرسپوليس و هواداران اين تيم گفت: بسيار خوشحالم که در روز ولادت فرزند حضرت علي (ع) در خدمت پرسپوليسي‌هاي عزيز هستم. امروز ولادت حضرت امام حسين (ع) است، خدا به خاطر امام حسين (ع) تمام مغفرت خود را گذاشت تا انساني به نام "حسين" به دنيا آيد. انساني به دنيا آمده که نامش "حسين" است و مردم هميشه به او افتخار و اقتدا مي‌کنند

وي در ادامه درباره شرايط پرسپوليس گفت: به تمام هواداران و بازيکنان با شخصيت اعلام مي‌کنم که قهرماني پرسپوليس در سايه اقتدار، وحدت، عشق، دين و محبت ما است. اين قهرماني‌ها براي ما ارزش صد چنداني دارد. من امروز اعلام مي‌کنم کاري که گروهي براي قهرماني و موفقيت انجام مي‌دهند را انجام نخواهم داد.

رويانيان ادامه داد: از موقعي که به فوتبال آمدم چيزهاي خيلي زيادي ديدم و هيچ باکي از کسي ندارم که آن را بازگو کنم. در فوتبال مسائل مختلفي را با چشمان خودم ديدم و حس کردم. من اعلام مي‌کنم آن کاپي که ديگران براي به دست آوردنش دست به هزاران کار مي‌زنند به دنبال آن نيستيم. خيلي‌ها در اين ميان به ما توهين مي‌کنند ولي ما در اين باره حرفي نمي‌زنيم. کسي در اين باره حرف‌هاي زيادي مي‌زند اما ما جوابي به آنها نمي‌دهم. ما بايد بدانيم که هيچ هستيم و خدايي ناکرده خيال نکنيم همه کار مي‌توانيم بکنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپولس خاطرنشان کرد: من کسي نيستيم که بخواهم از خودم دفاع کنم اما همه اين را بدانند از پرسپوليس تا پاي جانم دفاع مي‌کنم. کسي جرات ندارد به پرسپوليس کوچکترين نگاه کجي بکند. اگر هم تا امروز داد و بيدادي در رسانه‌ها کردم فقط براي دفاع از پرسپوليس و 30 ميليون هوادارش بوده است. اگر هر فردي به من فحش هم بدهد هيچ حرفي نخواهم زد.

وي يادآور شد: مي‌توانيد حرف‌هاي من را امتحان کنيد چون من مرد عمل هستم نه فقط حرف زدن. قهرماني اين نيست که فقط دنبال يک جام برويد و براي رسيدن به اهداف‌تان همه را بزنيد، اخلاق را زير پا بگذاريد، داور بخريد و حرمت‌ها را بشکنيد، حتي فدراسيون را اين طرف و آن طرف کنيد؛ نه آقايان فوتبال اين نيست.

رويانيان اظهار داشت: با اين کارها جام گرفتن هيچ فايده‌اي ندارد و دو ريال هم نمي‌ارزد. تيم قهرمان بايد شخصيت قهرماني داشته باشد و در کنارش بازيکنان ارزشمند، با اخلاق و تيمي در طراز قهرماني داشته باشد.

مديرعامل پرسپوليس گفت: بايد قدرت خود را در آسيا و جهان به نمايش بگذاريم. براي گرفتن يک جام هيچ وقت خودکشي نمي‌کنيم چون جام‌هاي زيادي در باشگاه پرسپوليس داريم که آنها را بايد روي چشمان‌مان نگه داريم. بالاتر از همه شخصيت‌ اين جام‌ها است. من امروز آمده‌ام در جمع هواداران به شما بگويم اجازه نخواهم داد هر کسي کاري که دوست دارد با ما انجام دهد.

وي افزود: به دنبال اقتدار و تيمي قدرتمند و خوب هستيم. ما به دنبال رقابت جوانمردانه و فوتبال سالم هستيم. ما پرسپوليس قهرمان هستيم و خواهيم بود و ديگر نمي‌خواهيم تبديل به قهرمان شويم. همه بدانند ما نمي‌توانيم گذشته 50 ساله خود را فراموش کنيم چون يکي از بهترين‌هاي ايران و آسيا بوده‌ايم.

رويانيان تاکيد کرد: به دنبال اين هستيم تا هم طراز تيم‌هاي جهاني پا در عرصه‌ها بگذاريم. آقايان بدانند پرسپوليس قهرمان بوده، هست و خواهد بود. ما به دنبال يک کاپ نيستيم که فقط يک تکه ورق معمولي است. قهرماني بايد در وجود انسان‌ها باشد. ما امسال بازيکناني داريم که هم طراز بهترين‌هاي دنيا هستند و به آنها افتخار مي‌کنيم. اين براي ما بسيار مهم است.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: بازيکناني داريم که نام آنها بزرگ است. ما مهدي مهدوي کيا و علي کريمي را داريم که نه تنها در آسيا بلکه در دنيا محبوب هستند. اينها کاپ‌ها و بزرگان پرسپوليس هستند. بازيکناني به ما اضافه شدند که تک تک آنها خودشان در حد يک جام هستند مانند قاضي، بنگر، حسيني و گردان؛ اينها همه براي من يک جام و يک کاپ و عشق من هستند.

رويانيان ادامه داد: اين بازيکنان هر کدامشان براي من يک قهرمان هستند. ما فعلا به عشق همين بازيکنان زندگي مي‌کنيم. جا دارد از محسن عاشوري تشکر ويژه داشته باشم که در شرايطي سخت اين تيم را با چنگ و دندان رهبري کرد. بدنسازي و تمرين ما به نحو احسن برگزار شده و هيچ گونه نقصي در آن ديده نمي‌شود. ما بهتر از خيلي از تيم‌هاي ديگر در حال تمرين کردن هستيم. اگر رفتن به ترکيه يا هر جاي دنيا براي تشکيل اردو لازم باشد اين کار را خواهيم کرد و کم نمي‌گذاريم.

رويانيان در خصوص انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس گفت: تا روز گذشته منتظر دنيزلي بودم چون از لحاظ انساني وظيفه من بود که منتظر او باشم. دنيزلي عاشق پرسپوليس و هوادارانش است و در تمام وجود دنيزلي پرسپوليس ديده مي‌شود. با دنيزلي خيلي صحبت کردم و حتي با خانواده او نيز صحبت‌هايي داشتم. دنيزلي در قلب خود دوست داشت به پرسپوليس بيايد حتي تا ديروز هم پا فشاري داشت. من به او گفتم کنار خانواده‌ات برو و پس از اينکه تمام فکرت را کردي از کنار خانواده‌ به من زنگ بزن و جواب بده و محکم به من بگو مي‌تواني به پرسپوليس بيايي يا خير.

وي تصريح کرد: متاسفانه دنيزلي اعلام کرد به دليل مشکلاتش نمي‌تواند به ايران بايد. باور کنيد بغض گلويم را گرفته بود اما مجبور بوديم قبول کنيم دنيزلي در اين فصل کنار ما نيست. انشاالله او به زودي خواهد آمد و تمام حرف‌هايش را به زودي با هواداران مي‌زند.

رويانيان اظهار داشت:‌ بعد از اين ماجرا به دنبال اين رفتم تا يک سرمربي خوب و در شان پرسپوليس را به خدمت بگيرم، مربي‌اي که شايسته باشگاه بزرگ پرسپوليس و هوادارانش باشد. براي رسيدن به هدفم شب و روز نمي‌خوابم. تعطيلات خودم را لغو کردم تا يک مربي به زودي به ايران بيايد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: برخي‌ مي‌گويند رويانيان پول مي‌دهد و مي‌گويند اين پول را از کجا مي‌آورد. برخي‌ ديگر مي‌گويند چرا رويانيان اينقدر ريخت و پاش مي‌کند. خيلي سعي کردم تا توضيحي ندهم اما پس از حضور در برنامه ورزش و مردم الان هم مي‌خواهم يک سري صحبت‌ها داشته باشم. موقعي که ديگران به فکر دعوا و درگيري بودند من پول جمع مي‌کردم تا فصل نقل و انتقالاتم را با قدرت ببندم. حالا من موفق شدم چون فکرم درست کار مي‌کرد. ديگران به جان هم افتاده بودند و من پول جمع مي‌کردم. از طريق قانوني به دنبال پول‌هايي بودم که به پرسپوليس کمک کنم. علي رغم حرف و حديث‌هاي فراوان من از خيلي ديگر از آقايان قانونمندتر هستم.

وي تاکيد کرد: از همه عذرخواهي مي‌کنم که مجبورم در اين اوقات فقط از "من" صحبت کنم و به نظر من اين يعني شيطان اما براي روشن شدن اذهان عمومي بايد حرف‌هايي بزنم. آقايان موقعي که شما به فکر اختلافات داخلي بوديد من پول‌ها را رديف مي‌کردم، از طريق وام قرض الحسنه، اسپانسر، خريد و فروش با شرکت‌هاي مختلف که رسما اسم آنها را به زودي اعلام خواهم کرد و مسائل مختلف دنبال درآمدزايي بودم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس اضافه کرد: در اربيل عراق و مالزي شرکت‌هاي اقتصادي زديم. در برخي کشورهاي همسايه که نمي‌توانم اسم‌ آنها را بگويم شرکت‌هايي را زديم. به زودي شرکت هلدينگ خودمان را افتتاح خواهيم کرد و طي يک مراسم باشگاه آن را به هواداران اعلام مي‌کنيم. ما به دنبال کارهاي اقتصادي رسمي هستيم. من به دنبال اين هستم تا پرسپوليس از درون اقتصادي شود و پول خودش را خودش دربياورد.

رويانيان تاکيد کرد: پرسپوليس بايد روي پاي خودش بايستد و من قطعا اين کار را خواهم کرد. اگر من پول دارم از همين جاهايي که مي‌گويم به دست آوردم و شما هم مي‌توانيد اين کار را انجام دهيد. من فصل نقل و انتقالات را با باهوشي پشت سر گذاشتم. کار من خيلي ساده بود و به هيچ عنوان پيچ و خم نداشت. تا چند فصل گذشته فقط 3 تيم با همديگر رقابت مي‌کردند و بازيکنان خوب را مي‌خريدند اما امسال پرسپوليس هم به اين تيم‌ها اضافه شده است. من از شما مي‌پرسم چه اشکالي دارد؟ من بسيار خوشحال مي‌شوم با همه رقابت کنم اما آقايان عزيز شما چرا ناراحتيد که ما با شما رقابت مي‌کنيم.

وي گفت: بازيکني به پرسپوليس آمده و شما به خود حق مي‌دهيد و او را بازيکن ميلياردي مي‌ناميد؛ شما چه حقي دارد به اين بازيکن توهين کنيد؟ به چه دليل در خصوص اين بازيکنان حرف‌هاي مفت و بي‌اساس مي‌زنيد؟ چرا مي‌گوييد بازيکن به خاطر پول به پرسپوليس مي‌آيد؟ مطمئن باشيد براي هر بازيکني افتخار است که لباس‌ پرسپوليس را بر تن کند. هر بازيکني که به اين تيم اضافه شده با عشق و علاقه قرمز پوش شده است.

رويانيان تاکيد کرد: انشالله امسال محمد قاضي آقاي گل ليگ برتر خواهد شد. من آرزو دارم تک تک بازيکناني که به اين تيم اضافه شدند. بتوانند مانند يک سرباز به اين تيم خدمت کنند. با تک تک بازيکنان صحبت کردم و آنها به من گفته‌اند که به عشق پرسپوليس و به عشق کريمي و مهدوي کيا به اين تيم اضافه شدند. اين بازيکنان به عشق 30 ميليون هوادار پرسپوليسي‌ شده‌اند و نه به خاطر پول.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: آقايان مي‌خواهم از مسئله‌اي پرده برداري کنم که تا امروز در قلب خودم نگه داشته بودم. وقتي بازيکنان در حال صحبت کردن با من بودند ناگهان تلفن آنها زنگ مي‌خورد و برخي‌ها به اين افراد مي‌گفتند که با 200 ميليون بالاتر از پرسپوليس حاضريم با شما قرارداد ببنديم، حتي حاضر بودند به باشگاه پرسپوليس هم غرامت بدهند اما اين بازيکنان اين کار را نکردند. آدم هايي که اين کار را انجام دادند کوچک نبودند و در فوتبال ما برو بيايي داشتند. اينها را با چشم خودم ديدم، يعني حاضر بودم در ازاي يک بازيکن 400 ميليون تومان بدهند تا او را از ما جدا کنند اما بازيکنان گفتند ما با عشق پرسپوليسي شديم.

رويانيان عنوان کرد: برادر من، عزيز من، شما که مي‌آييد مي‌گوييد رويانيان پول‌هاي زيادي خرج کرده تا اين بازيکنان پرسپوليسي شوند به باشگاه در حال توهين هستيد. شما حق نداريد با شخصيت بازيکنان ما بازي کنيد. اگر به دنبال خراب کردن پرسپوليس هستيد. مطمئن باشيد کور خوانده‌ايد که اين بلا را سر پرسپوليس بياوريد و بعد دوست داريد تيم ملي ما موفق شود. اين رفتارها در فوتبال به چه دليل است؟ اصلا چرا مي‌ترسيد که پرسپوليس با قدرت باشد چون به دنبال اين هستيد که حقيقت را به مردم نگوييد و در برابر خيلي چيزها چشم خود را ببنديد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: يک موي بازيکنان پرسپوليس به 10 بازيکن خارجي که قيمت‌شان صدها هزار يورو است مي‌ارزد. يک بازيکن خارجي چه پولي مي‌گيرد اما چرا کک هيچ کس نمي‌گزد؟ ما رفته‌ايم بازيکن ملي جذب کرده‌ايم که با تمام وجودش بيايد و به پرسپوليس خدمت کند اما او را مي‌کوبند و مي‌خواهند خرابشان کنند.

رويانيان اضافه کرد:‌ در روز ولادت امام حسين(ع) به همه توصيه مي‌کنم که آقايان فوتبال فقط يک بازي است شما بايد سعي کنيد بازي زندگي را نبازيد. شما بايد سعي کنيد بازي اخلاق را نبازيد. شما بايد سعي کنيد بازي انسانيت را نبازيد. ما نبايد به خاطر يک جام احترام‌ها را فراموش کنيم و همه چيز را زير پا بگذاريم. آيا درست است براي يک کاپ و يک جام که وزن آن و حتي پول آن هيچ ارزشي ندارد دست به همه کار بزنيم؟ چرا بايد براي به دست آوردن يک جام اينقدر بي اخلاقي کنيم؟ ما بايد از مولاي خود ياد بگيريم و به جاي تخريب و توهين، به همديگر احترام بگذاريم و اخلاق و برادري را فراموش نکنيم. ما 90 دقيقه با يکديگر بازي مي‌کنيم و 365 روز بايد با يکديگر دوست باشيم؛ اين حرف ما است.

رويانيان خاطرنشان کرد: بايد فراموش نکنيم باخت هم جزئي از فوتبال است. جهان پهلوان تختي مي‌باخت اما تمام ايران به استقبال او مي‌رفتند و روي دستان خود او را مي‌چرخانند. بايد در فوتبال شرافت و مرادانگي حرف اول را بزند. نبايد کوته فکر باشيم و به دنبال اين برويم که دو ريال اين بازيکن گرفت و يا 4 ريال آن بازيکن گرفت چون واقعا ارزش ندارد.

وي گفت: متاسفانه اين همه هوادار را تخليه مي‌کنيم و به آنها اطلاعات غلط مي‌دهيم تا به مقصودمان برسيم. بايد پاي تک تک اين هواداران را طلا گرفت. باشگاهي سال گذشته تمام دار و ندار خود را داده و به هدفش نرسيده اما امسال وقتي ما مي‌خواهيم تلاش کنيم همه بدشان آمده است. باز هم مي‌گويم من هيچ کسي نيستم و هر چه اگر وجود دارد پرسپوليس است. پرسپوليس افتخار ايران است و بايد به او احترام گذاشت. آقايي گفته رويانيان مي‌خواهد دل هواداران را به دست آورد به همين دليل پول خرج مي‌کنند تا محبوب شود اما اي آقا من براي شما واقعا متاسفم. پرسپوليس به جز هوادار چه دارد که من بخواهم براي آن خودم را بکشم.

رويانيان افزود: اگر پرسپوليس اين هوادار را نداشته باشد فدراسيون فوتبال و همه بازيکنان ول معطل هستيم. آقايان، محمد رويانيان به دنبال راي نيست خيال همه شما تخت باشد نه در انتخابات شرکت مي‌کنم و نه دنبال پست و مقام هستم خيال همه شما تخت باشد. من فقط يک حقوق از ستاد کل نيروهاي مسلح مي‌گيرم و يک ريال هم ناجوانمردانه در زندگي من نخواهد آمد من سرباز مملکت هستم و بهتر است آقايان بنشينند و اينقدر حاشيه سازي نکنند. توهين نکنيد و اخلاق‌ها را زير پا نگذاريد.

رويانيان گفت: پرسپوليس آنقدر جان گرفته و باز هم مي‌گيرد و آن را به دوستان عزيزمان پيشکش مي‌کنيم. البته برخي‌ها از ترس‌شان در حال حذف کردن برخي از جام‌ها هستند که يکي از آنها جام حذفي است. يک روز مي‌گويند کي‌روش اين کار را کرده و يک روز مي‌گويند کار افراد ديگري است. اصلا قهرماني هم متعلق به شما و هر کاري که دوست داريد با آن بکنيد. ما به دنبال اين هستيم که بهترين هوادار و بهترين بازيکنان که قهرمان واقعي هستند را تحويل جامعه دهيم نه اينکه ديگران را تخريب کنيم و خودمان به هدف‌مان برسيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com