مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


گزارش تمرين پرسپوليس که به مراسم تبديل شد
از کنايه‌هاي شهرياري به استقلالي‌ها تا پرسپوليسي شدن نکونام و دژاگه
تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 9 صبح در ورزشگاه درفشي‌فر آغاز شد. برخلاف اينکه گفته شده بود بازيکنان ملي‌پوش در اين تمرين حضور حضور خواهند داشت اما هيچ کدام از بازيکنان جديد و ملي پوش به جز محمد قاضي حضور نداشتند.

بازيکنان پرسپوليس به دليل به طول کشيدن مراسم ويژه‌اي که باشگاه پرسپوليس تدارک ديده بود موفق به انجام تمرين نشدند و فقط 2،3 بار دور زمين دويدند و وزنه زدند. حواشي‌ مراسم امروز را در زير مي‌خوانيد

* حدود 300 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند که خيلي از آنها لباس‌هاي قرمز‌رنگ شماره 8 کريمي را بر تن کرده بودند. آنها به تشويق شديد رويانيان و شعار عليه استقلالي‌ها پرداختند.

* سرود پرسپوليس که يادآور پيروزي اين تيم مقابل سپاهان و قهرماني در ليگ برتر هفتم بود در ورزشگاه درفشي فر پخش شد.

*کفش‌هاي قرمز‌رنگ قاضي يکي از سوژه‌هاي تمرين بود.

*علي کريمي يک ساعت زودتر از ساير بازيکنان حضور يافت.

* حدود 25 خبرنگار و عکاس در تمرين امروز حضور داشتند

* محمود شهرياري مجري برنامه امروز باشگاه پرسپوليس بود.

* رويانيان ساعت 9.10 وارد ورزشگاه شد و هواداران با شعارهايي از او استقبال کردند. هواداران شعار مي‌دادند "سردار کل ايران، تشکر تشکر." رويانيان مقابل در ورزشگاه از خودرو خود پياده شد و پس از خوش و بش با هواداران به داخل ورزشگاه آمد. او جلسه‌اي با بازيکنان برگزار کرد و سپس همراه با ساير بازيکنان در کنار زمين مستقر شد تا مراسم باشگاه پرسپوليس برگزار شود.

* جاسميان، آشتياني و هلالي از پيشکسوتان پرسپوليس در تمرين امروز حضور داشتند. آنها با اهدا لوح و دسته‌گلي به کريمي و رويانيان از اين دو نفر تقدير کردند

* ياد گلزني‌هاي محسن خليلي و سرمربيگري افشين قطبي در ورزشگاه درفشي‌فر زنده شد.

* هواداران پرسپوليس پلاکاردهايي آورده بودند که روي آن عکس رويانيان با لباس راهنمايي و رانندگي بود و در زير اين عکس فتح‌الله‌زاده، قلعه‌نويي و مجيدي خبر دار ايستاده بودند. هواداران مي‌گفتند "به احترام سردار، کل ايران خبر دار." همچنين پلاکاردي از علي کريمي که روي آن نوشته بود "پرسپوليس با اسم تو زنده است" ديده مي‌شد.

* يک اکيپ نيروي انتظامي و آتش‌نشاني نيز در تمرين امروز مستقر شده بود.

* هواداران همچنين شعري با آهنگ "يار دبستاني من" ساخته بودند که در آن از رويانيان نام برده مي‌شد. همين موضوع باعث شد مديرعامل باشگاه پرسپوليس بارها از هواداران تشکر کند.

* مراسم پرسپوليسي‌ها از ساعت 9.40 با اجراي گروه موزيک که از نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران بودند، آغاز شد. با حضور رويانيان آهنگ‌هاي نظامي در ورزشگاه سر داده شد.

* هر بازيکن پرسپوليس با يکي از نونهالان اين باشگاه وارد زمين شد.

* مهدوي‌کيا، کريمي،‌ محمد نوري،‌ کاظميان، فشنگچي، نورمحمدي، علي‌عسگر،‌ نوروزي،‌ بنگر، اسماعيل‌زاده و قاضي در تمرين امروز حضور داشتند.

* عکس‌هاي بزرگ از کريمي و علي پروين در بين هواداران پخش شد.

* به مناسبت اعياد شعبانيه مداحي صورت گرفت.

* هواداران پرسپوليس با صحبت‌هاي شهرياري شعارهاي قهرماني سر دادند و همچنين اعلام کردند "رويانيان دوستت داريم و تا لحظه آخر تنها نمي‌گذاريمت."

* کنايه‌هاي شهرياري به استقلالي‌ها در تمرين امروز در نوع خود جالب بود. شهرياري مي‌گفت: چراغ راهنما قرمز است و ما هميشه بايد به احترام او بايستيم به همين دليل پرسپوليس هميشه بزرگ است.

* ياد سهراب سپهري نيز با خواندن برخي از اشعار او در تمرين امروز گرامي داشته شد.

* از جاسميان اولين کاپيتان پرسپوليس تقدير و تشکر شد.

* نکونام و دژاگه بازيکناني بودند که شهرياري آنها را پرسپوليسي ناميد. او گفت‌ پرسپوليس با اين بازيکنان کامل و جامع خواهد شد. رويانيان به حرف‌هاي شهرياري تنها لبخند مي‌زد.

* علي پروين در انتهاي تمرين در جمع قرمز‌پوشان حضور پيدا کرد.

* در انتهاي مراسم کريمي، مهدوي کيا و رويانيان دست در دست يکديگر به سمت هواداران رفتند.

* بازيکنان پرسپوليس به دليل اينکه اين مراسم حدود ساعت 11.50 به پايان رسيد ديگر نتوانستند در زمين چمن تمرين کنند و فقط به سالن وزنه رفتند.

* رويانيان هنگامي که قصد داشت ورزشگاه را ترک کند با شعارهايي عليه فتح‌الله زاده مواجه شد اما از هواداران خواست از اين کار خودداري کنند و فقط به تشويق تيم محبوب خود بپردازند..

* در بين هواداران حدود 20 خانم هم ديده مي‌شد که با پرچم‌هاي قرمز براي تشويق تيم محبوب خود آمده بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com