مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


امير خوش‌خبر در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اين موضوع که گفته مي‌شود ولاسکو نمي‌خواهد بازيکنان ملي‌پوش را به عنوان بازيکن کمکي به تيم کاله بدهد تا در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا حضور پيدا کنند، اظهار داشت: کادر فني تيم کاله و سرپرست اين تيم پيش از اعزام تيم ملي به رقابت‌هاي انتخابي المپيک جلسه‌اي با کادر فني تيم ملي برگزار کردند و قرار شد درصورت صعود تيم ملي به المپيک هيچ کدام از بازيکنان ملي‌پوش در اختيار کاله قرار نگيرند.

وي افزود: مسئولان تيم ملي اعلام کردند که اگر تيم ملي به المپيک صعود نکرد آملي‌ها مي‌توانند بازيکنان مدنظر خود را از تيم ملي انتخاب کنند. کادر فني کاله درمورد استفاده از بازيکنان خودشان هيچ مشکلي ندارند.

سرپرست تيم ملي واليبال خاطرنشان کرد: عطايي و همکارانش در تيم کاله از تمام بازيکنان ملي‌پوش مي‌توانند استفاده کنند و هيچ مشکل و محدوديتي براي آنها وجود ندارد. براي هيچ کدام از بازيکنان تيم ملي تعيين تکليف نکرده‌ايم که براي کاله بازي کنند يا خير.

خوش‌خبر با اشاره به بازيکنان مدنظر کاله عنوان کرد: مهدوي مشکلات خانوادگي دارد و اعلام کرده تمي‌تواند به آملي‌ها کمک کند. قائمي هم خودش به آملي‌ها زنگ زده و گفته است از ناحيه زانو مصدوم شده و نمي‌تواند ريسک کند.

وي افزود: خودم دنبال موسوي مي‌گردم تا به وي اعلام کنم تمرينات تيم ملي از روز دوشنبه آغاز مي‌شود و اگر کاله را همراهي نمي‌کند در تمرينات تيم ملي حاضر شود.

سرپرست تيم ملي درخصوص اينکه گفته مي‌شود ولاسکو گفته به کاله بازيکن نمي‌دهم، تصريح کرد: اصلا چنين صحبتي صحت ندارد. ما نمي‌توانيم براي بازيکني که با کاله قرارداد ندارد حکم کنيم که در اين تيم بازي کند يا خير. ما هيچ دخالتي نمي‌کنيم.

خوش‌خبر با بيان اينکه موفقيت کاله در رقابت‌هاي آسيايي به سود واليبال ملي است، گفت: پس از آن جلسه مسئولان کاله هيچ صحبتي با من نکردند، اما اگر از من درخواست کمک مي‌کردند بدون شک تمام تلاشم را به کار مي‌گرفتم و از بازيکنان خواهش مي‌کردم تا به آملي‌ها کمک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com