مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


غلامحسين پيرواني در گفت‌وگو با ايسنا عنوان كرد: دو بازيكن در خط دفاعي، يك هافبك و دو مهاجم بايد جذب شوند تا در كنار 13بازيكن فعلي بتوان يك ابومسلم قوي تشكيل داد.

وي ادامه داد: براي موفقيت يك تيم چهار فاكتور رسانه‌ها، تماشاگران، مديريت و كادر فني و بازيكنان لازم است كه اين‌ها بايد با هم هماهنگ باشند و اگر يكي از آن‎ها لنگ بزند، از موفقيت خبري نيست.

وي تصريح كرد: عاشق كارم هستم و به همين دليل اصلا در مورد پول صحبتي نكرده‌ام و فقط شرطم براي حضور در ابومسلم جذب بازيكنان خوب بوده است.

سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم خراسان خاطرنشان كرد: به دنبال كسب آبرو و موفقيت در ابومسلم هستم و همه بايد در اين راستا كمك كنند.

وي با تاكيد بر استفاده از بازيكنان جوان و بومي در تيم فوتبال ابومسلم، افزود: براي صعود به ليگ‌برتر نااميد نيستم و به قله فكر كرده و تمام تلاش خود را خواهم كرد اما گاهي اوقات فوتبال روي بد خود را به انسان نشان مي‌دهد.

پيرواني در مورد نحوه تعامل با تماشاگران، عنوان كرد: دل‌نازك نيستم اما از تهمت ناروا ناراحت مي‌شوم و اگر ناراحت نشوم رگ ندارم ولي در سخت‌ترين شرايط كار كرده‌ام و بعيد مي‌دانم مشكلي با تماشاگران پيدا كنم.

سرمربي جديد تيم فوتبال ابومسلم خراسان با كسب اجازه از پيشكسوتان ابومسلم گفت: آمده‌ام تا اين تيم به ليگ‌برتر بيايد و اميدوارم با يك كمك استاني اين مهم محقق شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com