مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مجتبي رمضان‌بيگي در گفتگو با مهر، با بيان مطلب فوق تصريح کرد: متاسفانه باشگاه مس در يک اقدام غير حرفه‌اي با ميلاد جهاني که به تازگي به تيم صبا آمده بود مذاکره کرد. اين بازيکن هم در حالي که تيم ما در سرعين اردبيل بود، دوشنبه هفته پيش بدون هماهنگي اردو را ترک کرد.

وي با بيان اينکه رقم پيشنهادي باشگاه مس از باشگاه صبا بيشتر بوده است، تاکيد کرد: متاسفم که اينقدر راحت با بازيکناني که با يک باشگاه قرارداد دارند تماس گرفته مي‌شود و به همين راحتي اخلاق در فوتبال قرباني پول مي‌شود. جهاني علاوه بر قراداد داخلي، قراداد پنج برگه فدراسيون فوتبال را هم با باشگاه صبا امضا کرده بود و فقط مانده بود تا قراردادش را در هيات فوتبال ثبت کنيم.

سرپرست باشگاه صبا، يادآور شد: جهاني در سرعين گفته بود که از باشگاه مس با او تماس گرفته‌اند و حتي رقم خوبي را به او پيشنهاد کرده‌اند. پس از آن، يحيي گل محمدي با يکي از مسئولان باشگاه مس صحبت کرد که اين مسئول پيشنهاد به جهاني را تکذيب کرد. با وجود اين چند روز بعد جهاني به يکباره اردو را ترک کرد.

رمضان‌بيگي در خصوص اينکه چرا قرارداد اين بازيکن در هيئت فوتبال ثبت نشده بود تا از بروز اين اتفاق جلوگيري شود، گفت: همانطور که گفتم جهاني قرارداد پنج برگه فدراسيون را هم امضا کرده بود. ما حتي براي او در تهران هم هتل گرفتيم و وقتي يک بازيکن با تيم خود به اردوي آماده سازي مي‌رود به اين معناست که ديگر کار تمام شده است.

سرپرست باشگاه صباي قم، در ادامه تاکيد کرد: ما تا يکي، دو روز پيش از حضور جهاني در مس مطمئن نبوديم، اما حالا که اطمينان داريم به مس رفته است، از اين بازيکن شکايت خواهيم کرد.

رمضان‌بيگي در پايان با بيان اينکه باشگاه صبا تا دو روز آينده با دو بازيکن ديگر قرارداد امضا مي‌کند، گفت: ما روز چهارشنبه و به مدت 9 روز عازم ترکيه مي‌شويم تا تمرينات آماده سازي را در اين کشور ادامه بدهيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com