مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


نادر رضي

دهنوي در مورد شايعات اخير صحبت‌هايي انجام داد كه در زير پيش روي شماست؛

90: با استقلال تمرين كردي؟

نه، فقط رفتم سر تمرين و نظاره‌گر بودم.

90: چرا وقتي نمي‌خواستي تمرين كني رفتي سر تمرين؟

به احترام قلعه‌نوعي رفتم تا خودم را نشان دهم و ثابت كنم كه علاقه زيادي به آبي‌پوش شدن دارم. همه مي‌دانند استقلالي هستم و نمي‌خواهم وقتي با اين تيم صحبت كرده‌ام به سراغ تيم‌هاي ديگر بروم.

90: حالا كي در تمرينات گروهي حاضر مي‌شوي؟

تا دوشنبه هفته آينده استراحت مي‌كنم. وقتي با قلعه‌نوعي صحبت كردم خودش اين استراحت را به من داد و در موعد مقرر در تمرين حضور خواهم يافت.

90: اما شايعه شده يك پيشنهاد جدي از تراكتورسازي داري؟

اين شايعه را همان كساني ساختند كه مي‌گفتند من قهرماني پرسپوليس را تبريك گفته‌ام. اين انگ‌ها به من نمي‌چسبد و پيشنهادي هم از تراكتورسازي نداشتم. من مذاكرات خوبي با استقلال انجام دادم و همه چيز در خير و خوشي در حال پيگيري است.

90: حالا چرا قراردادت را امضا نمي‌كني؟

من ديروز از استقلال چك گرفتم. ساعت 6 صبح از مشهد به تهران رسيدم و بلافاصله به باشگاه رفتم تا به همراه مدير برنامه‌هايم مذاكرات را ادامه بدهيم.

90: يعني منتظر مي‌ماني تا چكت نقد شود؟

من پول آنچناني از استقلال نخواستم. قراردادم طبق سقف است و 30 درصد آن را هم چك گرفتم و فكر نمي‌كنم مشكلي در راه نقد شدنش وجود داشته باشد چون مبلغ آنچناني نيست.

90: اگر اين چك نقد نشد چه؟

آن وقت بايد جلسه‌اي دوباره با مسئولان باشگاه استقلال داشته باشم و به صحبت بپردازيم.

90: امكان دارد قيد استقلال را بزني؟

گفتم كه مذاكرات خوب بود. همه چيز طبق روال پيش مي‌رود و فعلا كه مشكلي نيست.

90: در تمرين چه صحبت‌هايي با قلعه‌نوعي داشتي؟

احوالپرسي گرمي با يكديگر داشتيم. من براي قلعه‌نوعي احترام خاصي قائل هستم.

90: در مورد مسائل فني صحبت نكرديد؟

حرفي در اين خصوص نشد و وقتي در تمرينات گروهي حاضر شدم در اين مورد هم حرف خواهيم زد.

90: گفته مي‌شد قلعه‌نوعي خواسته تا هر چه زودتر در تمرينات حاضر شوي؟

من اطلاعي از اين موضوع ندارم و طبق صحبتي كه با خودش داشتم استراحت مي‌كنم تا خستگي تمرينات تيم‌ملي از تنم بيرون رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com