مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مي‌گويند سردار اين خزانه طلايي را از كجا آورده؟

رضا عباسي

90: اين روزها همه جا حرف پرسپوليس است. حرف خريدهاي پرسپوليس. حرف خريدهاي سردار پرسپوليس. باشگاهي كه فصل گذشته استقلال كهكشاني را تماشا كرد و غصه بمب‌هاي حاجي را خورد. در اين فصل جبران مافات كرده تا جايي كه «حاجي بمب گذار» هم دستها را به علامت تسليم بالا برد. اين پرسپوليس اگر ‌«فوق كهكشاني»‌ نيست پس چيست؟

***

اين روزها البته «ولخرجي‌هاي» سردار هم «نقد»‌ مي‌شود. برخي مي‌گويند ريخت و پاش‌هاي او رسمي است غلط. اما اول آنكه مگر او اين رسم را گذاشته و چرا گذشتگان فراموش شده‌اند. ديگر آن كه اين پرسپوليس با اين هوادار ميليوني اگر ارزشي ده ميليارد را نداشته باشد چه تيم و چه باشگاهي دارد؟ پرسپوليس و هواداراش شايسته بهترين‌هاي فوتبال ايران است. درست مثل استقلال. درست مثل تيمي كه فصل گذشته كهكشان فوتبال ايران لقب گرفت. رويانيان در اين فصل همان خدمتي را به پرسپوليس و هوادارانش مي‌كند كه فتح‌اله‌زاده‌ فصل قبل به استقلال و هوادارانش كرد. به راستي اگر پول اين فوتبال به حساب پرسپوليس و استقلال و به حساب شادي و نشاط و سرخوشي هوادار پرسپوليس و استقلال نرود پس كجا برود؟

***

مي‌گويند سردار اين خزانه طلايي را از كجا آورده؟

اين پرسش‌ همان پاسخي را دارد كه فصل قبل از فتح‌اله‌زاده پرسيده مي‌شد. همان پاسخي كه از «ساكت» سپاهان پرسيده شد. آري، اگرچه فوتبال ايران و خريدهايش بايد حساب و كتاب داشته باشد اما تا زماني كه اين حساب و كتاب سامان نيافته تنها سر آن كسي بي‌كلاه مي‌ماند كه «نتواند»! سردار امثال توانست و اين يعني موفقيت. درست مثل حاجي كه فصل قبل توانست و يك تيم قهرمان را تحويل پرويزخان داد. پس چه غم اگر شادي و سرزندگي و لبخند هوادار ميليوني پرسپوليس ده ميليارد ناقابل خرج بردارد. اي كاش استقلال هم بزرگ خريد كند و هوادارش را مسرور كند. آري، اين روزها نبايد در ذم سردار پرسپوليس گفت و نوشت. بايد در مدح او گفت و براي استقلال هم همين را آرزو كرد. شادي اين دو نام شادي ميليوني است بي‌ترديد ... چه سردار رويانيان و چه دكتر فتح‌اله‌زاده اين شادي و سرور را با چند بازيكن بخرد بايد آفرين گفت و حضورش را مستدام خواست. خست و اقتصاد و حساب و كتاب را هم بگذاريم براي آن جاها كه حسابيش نيست...


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com