مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


علي کريمي پيش از تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: بسيار خوشحالم که مجددا پيراهن شماره 8 پرسپوليس را بر تن کرده‌ام. اميدوارم پس از اتفاقاتي که سال گذشته براي پرسپوليس افتاد امسال سالي خوب و موفق را پشت سر بگذارم. همه مي‌دانند در فصل گذشته چه بدشانسي‌هايي گريبانگير ما شد که امسال بايد تلافي کنيم.

وي در خصوص سرمربي جديد پرسپوليس عنوان کرد: بازيکنان در جريان اين مسائل نيستند ولي طبيعتا تا دو روز آينده همه چيز مشخص خواهد شد. اميدوارم بهترين تصميم‌ گرفته شود.

کريمي ادامه داد: تا بازي‌ها يک ماه ديگر مانده و بايد اين شرايط خاص را پشت سر بگذاريم. آقاي دنيزلي زحمات زيادي براي ما کشيد اما به دليل مشکلاتي که داشت استعفا داد. براي دنيزلي آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم مشکلات او به زودي حل شود. اتفاقي که ناخواسته است و طبيعتا مسئولان باشگاه مجبور شدند تصميمي مبني بر تغيير کادر فني بگيرند.

کريمي خاطرنشان کرد: ‌همه ما به دنبال اين هستيم تا در زمين همه چيز را ثابت کنيم. کارمان بسيار سخت است و با وجود بازيکنان خوب بايد تلاش‌مان را در فصل جديد صدبرابر کنيم. اميدوارم تک تک اين هواداران از ما حمايت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com