مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مهر، کميته رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي در فوتبال ايران که چند سالي است فعاليت خود را به منظور برخورد با مفاسد فوتبال آغاز کرده و ببيشتر در فصل نقل و انتقالات هم فعال مي شود، در تازه ترين فهرستي که در اختيار باشگاه ها و هيات هاي فوتبال قرارداده نام 101 منشوري ديگر را اعلام کرده است.

 

اين اسامي که در بين آنها برخي عوامل درگير در فوتبال ايران از همه قشري وجود دارد، در اختيار هيات ها و باشگاه هاي سراسر کشور قرار گرفته اند تا از همکاري با آنها خودداري شود اما برخلاف اعلام اين فهرست، افرادي که از آنها به عنوان منشوري نام برده مي شود در سمت هاي خود با قدرت ادامه فعاليت مي دهند و در همين فصل نقل و انتقالات هم پرکارتر از فصول گذشته جولان مي دهند!

در بين فهرست 101 نفره اي که در اختيار هيات ها و باشگاه ها قرار گرفته است، چهره هاي مطرحي نيز ديده مي شود که شامل مربيان و مسئولان فوتبال کشور هستند. ضمن اينکه اسامي برخي سرمربيان هم به چشم مي خورد که در اين بين گفته مي شود 7 سرمربي در فهرست جداگانه اي در اختيار مراجع قضايي قرار گرفته تا در مورد آنها تصميم نهايي گرفته شود.

فهرست منشوري هاي جديد فوتبال ايران که البته برخي از آنها سالهاست منشوري هستند و با قدرت هم به کارشان ادامه مي دهند و حتي برخي ها در برنامه هاي زنده تلويزيوني نيز به دفعات حضور پيدا مي کنند، در اختيار گروه ورزشي خبرگزاري مهر قرار دارد اما به دليل محرمانه بودن اين نامه از انتشار آن معذوريم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com