مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مسعود اوزيل پس از برد 4 بر 2 مقابل يونان در مرحله يک چهارم نهايي يورو 2012 اظهار داشت: خيلي خوشحالم چون با ارائه بازي خوب موفق شديم پرگل يونان را شکست دهيم.از همان ابتداي بازي نشان داديم سزاوار کسب برد هستيم و با لياقت اين برتري را کسب کرديم.

وي در مورد علت استفاده از ميروسلاو کلوزه در خط حمله به جاي ماريو گومس نيز اظهارداشت: در اين مورد تشخيص مربي اين‌گونه بود که کلوزه در ترکيب اوليه جاي گيرد. خيلي خوشحالم که در کنار او که بازيکني با تجربه و بزرگ است،‌خوب بازي کرديم. به نظر من ما مي توانيم هم در کنار کلوزه و هم همراه با گومس خوب بازي کرده و نتيجه گيري کنيم.

اوزيل که در اين بازي 2 پاس گل داد و به عنوان ستاره برتر ميدان برگزيده شد، نيز عنوان کرد: اگر به عنوان بهترين بازيکن ميدان برگزيده مي شوم،‌ در وهله نخست اين اتفاق مرهون تلاش تيمي و بازي خوب همه بازيکنان بود. تيم با بازي عالي خود کمک کرد تا من هم بتوانم کاري براي تيم انجام دهم. در هر حال از کسب چنين افتخاري بسيار خوشحالم.

او همچنين در مورد رويارويي در مرحله نيمه نهايي با ايتاليا يا انگليس نيز نظرش را اينگونه عنوان کرد: خيلي مهم نيست که داريم در اين مرحله با ايتاليا بازي مي کنيم يا انگليس. زيرا هر دو تيم بسيار خوب و قوي هستند. با اين حال هدف ما گذر از اين مرحله به قصد ورود به ديدار نهايي جام است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com