مطالب علمی- ورزشی- طنز


 نيكبخت: كشتي‌گيرها و رزمي‌كاران به مجلس مي‌‌روند اما به ما گير مي‌‌دهند!

90: «عليرضا واحدي‌نيكبخت هستم. متولد 9/4/59 از مشهد. يك سري از اتفاقات باعث شد فوتباليست شوم. من محبوبم نه مشهور! محبوبيتي كه همچنان باقي است اما تبديل به بدشانس‌ترين فوتباليست ايران شده‌ام.»
گفت‌وگوي فوق مربوط به ابتداي مصاحبه نيكي فوتبال ايران با خبرنگار 90 است. عليرضا واحدي‌نيكبخت دعوت 90 را براي مصاحبه‌اي خارج از قواره فوتبالي پذيرفت تا صحبت‌هايش به يكي از جذاب‌ترين گفت‌وگوها تبديل شود.
نيكبخت با جرات هر چه تمام‌، تقصيراتي را كه باعث شد مدتي فوتبالش را در بهترين تيم‌ها دنبال نكند به گردن مي‌گيرد. او در اين باره گفت: «خيلي‌ها وارد زندگي‌ام شدند كه نقش كاذب ايفا كردند. آمدند و با اسم من به پول و شهرت رسيدند ولي من ضرر كردم. خود من باعث شدم به اين رده برسم. با اين حال ناراضي نيستم و واقعا خوشحالم سال قبل در ليگ يك زيرنظر فرهاد كاظمي بازي كردم.»
نيكبخت كه با حضورش در بين منشوري‌ها به اين قانون، رنگ و بوي ديگري بخشيد مي‌افزايد: «اين قانون من در آوردي، فوتبالم را 10 سال عقب انداخت. باز هم كسي را مقصر نمي‌دانم. خودم تقصير دارم. آمدند و به قيافه‌ها گير دادند. من همينم! خوش تيپ بودم و سعي مي‌كنم خوش‌تيپ هم بمانم. البته نمي‌گويم اشتباهاتي نداشتم اما به هر حال چيزي نبود ه باعث شود با فوتبالم بازي كنند.
نيكبخت اين طور صحبت‌هايش را ادامه مي‌دهد: «با اين‌كه منشوري شدم اما پارسال توانستم با هدايت‌هاي آقاي كاظمي، 10 سال عقب‌ماندگي‌ام را جبران كنم و دوباره به اوج برگردم. اكنون هم به دنبال آن هستم تا با يك تيم ليگ برتري بتوانم مجددا پيراهن تيم‌ملي را بر تن كنم.»
نيكبخت در ادامه به حسادت كشتي‌گيرها و رزمي‌كاران و.. به فوتباليست‌ها مي‌پردازد و مي‌گويد: آقايان از كشتي و رزمي به مجلس و شوراي شهر مي‌روند و كار سياسي هم مي‌كنند اما همش به ما گير مي‌دهند كه چرا فوتباليست‌ها فلان قدر پول مي‌گيرند، چرا فوتباليست‌ها...
تراکتور را خيلي دوست دارم، دوست دارم در اين تيم بازي کنم.تراکتور هم مثل پرسپوليس و استقلال هواداران بيشماري دارد.
مشروح اين مصاحبه را در روزنامه 90 امروز بخوانيد. در ضمن كساني كه مي‌خواهند اين مصاحبه را با صداي خود نيكبخت بشنوند مي‌توانند فردا از طريق تلفن‌هاي زير تماس گرفته و متن كامل مصاحبه كه قسمت‌هايي از آن به چاپ نرسيده را بشنوند:
شماره 10 رقمي ويژه استان تهران: 9092301790
شماره 4 رقمي ويژه استان فارس: 6090
نكته مهم: سرويس ويژه ساير استان‌ها به زودي راه‌اندازي خواهد شد. در حال حاضر فقط اين دو استان امكان استفاده از اين سرويس را دارند.
شما مي توانيد بخشي از اين مصاحبه را با صداي خود نيکبخت از لينک زير بشنويد
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com