مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


علي کريمي در گفت‌وگو با فارس، عنوان کرد: خوشحالم که بار ديگر در تمرينات پرسپوليس حضور يافتم. زير نظر بدنساز خوب و کاربلدي کارمان را شروع کرده‌ايم و اميدوارم با اضافه شدن ساير بازيکنان با تيمي کامل تمرينات خود را انجام دهيم. تمرينات را بسيار خوب ديدم و تمام سعي و تلاشم اين است که بتوانم در پرسپوليس مؤثر باشم.

وي در خصوص اظهارات مازيار زارع که گفته بود "چند بازيکن پرسپوليس به مديرعامل و مسئولان پرسپوليس گفتند کريمي هم در داخل ميدان و هم در بيرون از ميدان غر مي‌زند و بهتر است فصل بعد در پرسپوليس نباشد و از او بدگويي مي‌کردند"، عنوان کرد: اگر مازيار حرفي زده نظر خودش را گفته است. اميدوارم حرف‌هايي که مازيار زده صحت نداشته باشد و اگر هم اين موضوع اتفاق افتاده به سطح فني آن بازيکن که اين کار را کرده، برمي‌گردد و خودش بايد جوابگوي اعمالش باشد.

کريمي در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه پرسپوليس با متسو اظهار داشت: مي‌دانم که اگر دنيزلي نيايد، باشگاه به دنبال مذاکره با مربيان بزرگي است. من دورادور از متسو شناخت دارم. مطمئنم باشگاه با جمع‌بندي‌هاي انجام شده بهترين تصميم را خواهد گرفت و بهترين مربي را انتخاب مي‌کند.

کاپيتان پرسپوليس درباره تمديد قراردادش گفت: بعد از جلسه‌اي که نماينده‌ام (عليرضا طاهري) با باشگاه داشت و همه چيز مثبت پيش رفت، قرار شد رودررو هم با مسئولان پرسپوليس صحبت کنيم. وقتي با مسئولان پرسپوليس دور هم نشستيم و همه چيز را شفاف با همديگر در ميان گذاشتيم خيلي از ابهامات برطرف شد و خوشحال هستم که رو در رو همه چيز حل شد و من در پرسپوليس ماندني شدم. گفته بودم گزينه اولم براي عقد قرارداد پرسپوليس است و بسيار خوشحالم که اين اتفاق رخ داد و باز هم در اين تيم ماندگار شدم. براي من از همه چيز مهمتر موفقيت پرسپوليس است تا دل هواداران را به دست آوريم.

 

وي درباره بازيکنان جديد پرسپوليس تصريح کرد: خوشبختانه بازيکنان خوبي گرفته‌ايم و همه به دنبال اين هستند تا پرسپوليس موفق شود. باشگاه در اين زمينه زحمات زيادي کشيده و اميدوارم حاصل تلاشش را ببيند. به دنبال اين هستيم تا در فصل جديد دل هواداران را به دست آوريم چون آنها سال قبل سختي‌هاي زيادي کشيده‌اند.

کريمي ضمن عذرخواهي از خبرنگاران و هواداران گفت: با توجه به اينکه تا مسابقات بايد در دوران بدنسازي حضور پيدا کنيم شايد ديگر با رسانه‌ها مصاحبه‌ نکنم تا مسابقات شروع شود. دوست دارم با تمرکز تمريناتم را ادامه دهم و با توان و قوايي بيشتر به پرسپوليس کمک کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com