مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


بازيکن تازه وارد پرسپوليس که فعلا در تعطيلات به سر مي برد در گفت و گو با خبرآنلاين گفت:« فعلا در حال استراحت هستم.اما تا چند روز آينده به تهران مي آيم تا در تمرينات پرسپوليس شرکت کنم.»

او با بيان اينکه برخي ها مي خواهند ماهيني را وارد حاشيه کنند حرف هايش را اين طور ادامه مي دهد:« من در بوشهر بودم که مي شنيدم از قول من در روزنامه هاي مختلف مطلب کار کرده اند.اما من يکي دو روز است که تلفن همراهم را روشن کرده ام.متاسفم براي کساني که از همين حالا شروع کرده اند تا براي من و پرسپوليس حاشيه سازي کنند.به اين چيزها اهميت نمي دهم و با قدرت کارم را در تيم جديدم شروع مي کنم.»

او در پايان با بيان اينکه براي قهرمان شدن به پرسپوليس آمده است ادامه مي دهد: « پرسپوليس امسال نفراتي را جذب کرده است که بيشتر آنها ملي پوش هستند.من به اين تيم آمده ام تا قهرماني در ليگ برتر را با پيراهن سرخ تجربه کنم. مطمئن هستم که پرسپوليس امسال يک فصل خوب را تجربه خواهد کرد.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com