مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


روز شمار المپيک که در خانه کشتي نصب شده است عدد 38 را نشان مي‌دهد، البته مسابقات کشتي چند روز ديرتر از آغاز المپيک برگزار مي‌شود. فرنگي‌کاران مراحل پاياني خود را طي مي‌کنند و يکي از پرفشارترين اردوها را پشت سر مي‌گذارند. تمرينات به حدي سخت و سنگين است که بسياري از کشتي‌گيران و حتي مربيان از آن با لفظ کُشنده ياد مي‌کنند.

محمد بنا در تمرين عصر گذشته حسابي از خجالت شاگردانش در آمد، به طوري که فرنگي‌کاران حتي توان برخواستن از روي تشک را هم نداشتند و برخي از آنها حتي نتوانستند تمرينات را به پايان برسانند. بنا که اين روزها ترجيح مي‌دهد به جاي مطرح کردن مشکلات و پرداخت به حواشي ريزو درشت، کارش را انجام دهد؛ خيلي کم در محافل خبري حاضر مي‌شود و ترجيح مي‌دهد به قول خودش به جاي گلايه براي رسيدن به قله افتخار تلاش کند.

محمد بنا بعد از تمرين روز گذشته در حالي‌که بسيار سرحال و با انگيره نشان مي‌داد با سوالات فارس پاسخ داد. وي درباره شرايط آمادگي فرنگي‌کاران در آستانه المپيک گفت: پرفشارترين تمرينات را پشت سر مي‌گذاريم. بچه‌ها هم به خوبي توانسته‌اند اين فشار را تحمل کنند. از اردوي بعد وارد کارهاي تاکتيکي، تکنيکي و آناليز دقيق‌تر حريفان خواهيم شد. البته ما هميشه عادت داريم با شرايط سخت راحت‌تر کنار مي‌آييم. آسيب‌ديدگي جدي نداريم و خداراشکر همه چيز به بهترين شکل ممکن پيش مي‌رود.

* نقل‌وانتقالات فوتبال تمرکز کشتي‌گيران را برهم زده است

بهترين مربي کشتي فرنگي جهان در سال 2011 در پاسخ به اين سوال که يعني هيچ مشکلي ندارند؟ عنوان کرد: فدراسيون کشتي و کميته ملي المپيک تمام سعي و تلاش خود را انجام مي‌دهند و همه جوره از ما حمايت مي‌کنند. با تمام کمبودها و سختي‌ها مي‌سازيم، اما متاسفانه و از شانس بد ما، نقل و انتقلات فوتبال با المپيک همزمان شده است و رقم‌هايي که عنوان مي‌شود تمرکز کشتي‌گيران را بر هم زده است.

 

* به ما هم حواله خودروي گران‌قيمت بدهند!

محمد بنا ادامه داد: مسئولان ورزش و رئيس جمهور به من هم به يک حواله خودرو، بدهند؛ از همين ماشين‌هاي گران قيمتي که به بازيکنان فوتبال مي‌دهند! (باخنده)

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي با اشاره به اين موضوع که الان وقت گلايه نيست؛ تصريح کرد: به بچه‌ها هم گفتم که با اين حرف‌ها تمرکزشان را از دست ندهند. هدف ما رسيدن به قله است، آرام آرام سنگ‌ريزه‌ها را کنار مي‌زنيم تا به اوج افتخار برسيم؛ بعد از آن مي‌نشينيم و به خراش‌هايي که اين سنگ ريزه‌ها روي بدنمان ايجاد کرده است، مي‌‌خنديم.

* خادم بزرگترين حامي من است

بنا افزود: در نهايت هدف تمام ما رسيدن به نتيجه‌اي تاريخي در المپيک است که همه براي رسيدن به اين هدف همدل و هم قسم شده‌ايم. کشتي‌ آزاد و فرنگي به هم روحيه ‌مي‌دهند. رسول خادم هم بزرگ‌ترين حامي من است؛ وقتي چنين آدم بزرگي پشت سر من است، خيالم راحت است و هيچ دغدغه‌اي ندارم.

* خيالم از بيرون تشک راحت است

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي در پايان خاطر نشان کرد: خادم در سخت‌ترين شرايط هم به من آرامش مي‌دهد. اگر من هم آرامش داشته باشم مي‌توانم اين آرامش را به تشک کشتي منتقل کنم. خيالم از بيرون تشک راحت است چون خادم اجازه نمي‌دهد حواشي از در خانه کشتي وارد شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com