مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رسول کربکندي در گفتگو مهر با اشاره به شرايط جذب بازيکن در تيم ذوب‌آهن اظهار داشت: طي روزهاي گذشته با بسياري از بازيکنان خود به توافق رسيده‌ايم و خوشحالم که توانستيم تا جايي که ممکن است، تيم خوبي را براي مسابقات ليگ برتر آماده کنيم.

وي ادامه داد: اضافه شدن قاسم حدادي‌فر، مهدي رجب‌زاده، محسن مسلمان و مسعود همامي مي‌تواند به ما بسيار کمک کند اما ما تلاش مي‌کنيم که در دو پست ديگر که مشکل داريم، با جذب بازيکن نقاط ضعف خود را برطرف کنيم.

سرمربي ذوب‌آهن با اشاره به نقاط ضعف ذوب‌آهن براي فصل آينده تصريح کرد: ما به دنبال جذب يک دروازه‌بان و هافبک خارجي هستيم و قرار است تعدادي از بازيکنان را ببينم و اگر نظر مرا جلب کردند، آنها را به تيم جذب کنيم. مطمئن باشيد در اين زمينه حساسيت خاصي دارم.

وي تصريح کرد: اولويت اصلي من براي فصل آينده جذب يک دروازه‌بان خوب است و من در اين زمينه حساسيت بسياري دارم چون نمي‌خواهم به دليل اينکه در پست دروازه‌بان بازيکن خوبي جذب نکرده‌ايم، فصل آينده با مشکلاتي مواجه شويم.

کربکندي گفت: مطمئنم اين ذوب آهن در فصل جاري تيم خوبي مي شود و با جوي که بر تمرينات ما حاکم است، مي توانيم در ليگ دوازدهم يکي از تيم هاي خوب باشيم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com