مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


ميلاد ميداودي گفت: تاکنون درباره شماره پيراهنم با کسي بحثي نداشته و نخواهم داشت.

بعد از مصاحبه هاي متعدد سياوش اکبرپور در رسانه هاي مختلف که از عشق به پيراهن شماره 10 صحبت کرده بود، ميلاد ميداودي براي اولين بار در اين رابطه اظهار نظر کرد و در مصاحبه اي با سايت شخصي اش تأکيد داشت تا زماني که در استقلال حضور داشته باشد، با پيراهن شماره 10 بازي خواهد کرد. ميداودي بدين ترتيب آب پاکي روي دست سياوش اکبرپور ريخت تا اين بازيکن که دو سال پيش ترجيح داد به جاي ادامه بازي با پيراهن شماره 10 آبي ها، دعوت حسين هدايتي براي حضور در استيل آذين را لبيک بگويد، نتواند به شماره پيراهن دلخواهش برسد.

ميداودي در همين رابطه گفت: در طول سال هايي که در باشگاه هاي داخل و خارج ايران و رده هاي سني مختلف تيم ملي بازي کرده ام، شماره هاي مختلفي پوشيده و هيچ وقت عاشق شماره پيراهن خاصي نبودم. در استقلال تهران نيز، طي دو فصل گذشته پيراهن شماره 10 را پوشيدم و تا هر زماني که در اين تيم باشم، شماره پيراهنم را تغيير نمي دهم. درباره اين شماره نيز تا کنون با کسي بحثي نداشته و از اين به بعد هم نخواهم داشت.

ميلاد ميداودي در خصوص مطالبي پيرامون اختلاف وي و اکبرپور براي پوشيدن پيراهن شماره 10 و مصاحبه هاي متعددي که سياوش اکبرپور درباره اين شماره انجام داده، عنوان کرد: در تمام تيم هايي که بازي کرده ام، سابقه نداشته با بازيکن ديگري در خصوص شماره پيراهن مشکلي داشته باشم. من نمي دانم مصاحبه هايي که در رسانه هاي مختلف از قول اکبرپور درج شده واقعيت دارد يا خير؛ چون با حرف هايي که روز اول حضورش در تمرين استقلال به من زد کاملا متفاوت است.

وي همچنين خبر مربوط به پوشيدن پيراهن شماره هفت استقلال در فصل جديد را تکذيب کرد و افزود: شماره هفت استقلال متعلق به فرهاد مجيدي بوده و من به خودم اجازه نمي دهم که پيراهن آقا فرهاد را بر تن کنم. شماره پيراهنم در استقلال 10 بوده و تا روزي که در اين تيم باشم همين شماره را مي پوشم. با اينکه هيچ وقت دوست نداشتم درباره مسائلي نظير شماره پيراهن صحبت کنم، اما مطالب رسانه ها در روزهاي اخير به قدري زياد بوده که مجبور شدم توضيحاتي بدهم.

ميداودي با ابراز رضايت از وضعيت تمرينات استقلال، توضيح داد: همراه با ساير بازيکنان، تمرينات بدنسازي بسيار خوبي را انجام داده ايم و احساس مي کنم که تا شروع فصل جديد با کسب آمادگي کامل، دوباره همان بازيکني خواهم شد که هواداران انتظار دارند. اميدوارم ملي پوشان استقلال هم زودتر به تمرينات اضافه شوند تا به هماهنگي بيشتري دست پيدا کنيم.

مهاجم استقلال در پايان با اشاره به مشکلات اين تيم توضيح داد: مشکلات مالي استقلال برطرف نشده و شخصا بيش از 60 درصد قرارداد سال گذشته را دريافت نکرده ام، اما با اين وجود قراردادم را با استقلال براي فصل جديد تمديد و با انگيزه بالا در تمرينات شرکت کردم. استقلال در مرحله حساسي قرار دارد و هواداران نگران وضعيت تيم هستند؛ در چنين شرايطي نبايد اجازه دهيم مسائل حاشيه اي به استقلال ضربه بزند. اميدوارم مسئولان بالاتر نيز به مديران باشگاه براي رفع مشکلات اين تيم کمک کنند تا نگراني هاي هواداران استقلال برطرف شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com