مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


ديدار تيم‌هاي ملي اسپانيا و ايتاليا از دور سوم بازي‌هاي گروهي يورو 2012 در گروه سوم از ساعت 23.15 به وقت تهران در گدانسک آره‌نا اوکراين و به قضاوت وولفگانگ اشتارک از آلمان آغاز شد و در پايان ماتادورهاي اسپانيايي با پيروزي يک بر صفر توانستند راهي مرحله بعدي مسابقات شوند.

ويسنته دل‌بوسکه در نشست خبري پايان مسابقه در پاسخ به اين سوال که آيا پيروزي تيمش برابر کرواسي شانسي بود يا نه، گفت: خير ما با شانس کرواسي را شکست نداديم. البته بازي سختي بود و هر دو تيم در اين ديدار عذاب کشيدند. ما فرصت هاي زيادي براي گلزني داشتيم و بازيکنان کرواسي نيز روي ضد حملات بازها روي دروازه مان خطرساز شدند.

وي ادامه داد:کرواسي خوب دفاع مي کرد و در حملات نيز خطرناک بود و به همين دليل براي دقايقي که تيم ما را تحت تاثير خود قرار دادند و بازي را کنترل کردند.

سرمربي اسپانيا درباره علت تعويض تورس و اينکه چرا مهاجم خود را در نيمه دوم بيرون کشيد و دست به خط مياني تيمش نزد، پاسخ داد: کروات در خط دفاع بازيکنان بلند زيادي داشتند، بنابراين تورس نمي توانست در آن شرايط چندان تاثير گذار باشد، بنابراين من ترجيح دادم به خط مياني تيم خود دست نزنم تا با خلاقيت خود به طراحي حملات ادامه دهند و ناواز را به جاي تورس وارد زمين کردم و همين بازيکن گل پيروزي بخش را وارد دروازه کرواسي کرد تا اسپانيا صدرنشين گروه شود.

دل‌بوسکه در پاسخ به اين سوال که دوست دارد در مرحله بعد با انگليس، فرانسه يا اوکراين روبه رو شود، عنوان کرد: فلسفه ما پيروزي در هر مسابقه است. در تورنمنتي مانند جام ملت ها بازي بسيار فشرده و نزديک هستند، بنابراين ما براي قرعه مبارزه نمي کنيم، بلکه در هر ديدار به فکر پيروزي و صعود به مراحل پاياني هستيم.

وي ادامه داد: مقابل کرواسي ما بازي خوبي را انجام داديم و خيلي خوشحالم که در پايان ديدار اينيستا به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شد چرا که اين بازيکن با پاس طلايي خود اسپانيا را به پيروزي رساند و در ميانه ميدان کمک زيادي به تيم ما کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com