مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


عليرضا رحيمي در گفتگو با مهر با اشاره به عملکرد تيم سپاهان در فصل نقل و انتقالات ليگ برتر اظهار داشت: بر خلاف بقيه تيم‌ها، ما تلاش کرديم بازيکناني را به تيم جذب کنيم که به درد تيم بخورند و بازيکنان ما بر خلاف اينکه اسم ندارند اما بسيار مفيد هستند و به درد تيم مي‌خورند.

وي ادامه داد: بازيکناني جذب کرديم که هر کدام مي‌توانند ستاره فوتبال ايران شوند و با توجه به اينکه در مورد هر يک از بازيکنان ما با نظرات کارشناسان انتخاب مي‌شوند، مطمئن باشيد در آينده تيمي قدرتمند و منطقي در مسابقات ليگ برتر به ميدان خواهد رفت.

مديرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به رقم قرارداد بازيکنان سپاهان بيان داشت: اگرچه تيم‌هاي مختلف پيشنهادهاي سنگيني به بازيکنان ما مي‌دادند اما اين بازيکنان براي رشد فوتبالي خود راهي سپاهان شدند و با تيم ما قرارداد بستند و اين در حاليست که بسياري از تيم‌ها خواهان آنها بودند.

وي با بيان اينکه بازيکنان دوست دارند در سپاهان به ميدان بروند، ادامه داد: اگر از بازيکنان تحقيق کنيد، متوجه مي‌شويد که بسياري از بازيکنان ليگ برتري دوست دارند در سپاهان به ميدان بروند و اين نشانه شخصيت باشگاه سپاهان است.

رحيمي گفت: مطمئن باشيد به همه ثابت مي‌کنيم که تيم سپاهان امسال بهترين تيمي خواهد بود که در 30 سال گذشته بسته شده است.

وي تصريح کرد: براي ما هم مهم اين است که تيمي يکدست راهي مسابقات ليگ برتر کنيم و بازيکناني بگيريم که کاملا در اختيار تيم باشند و در جذب بازيکن نيز اين سياست را داشتيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در پايان پيرامون قهرماني تيم هندبال سپاهان اظهار داشت: تيم هندبال ما سال‌هاست که قهرمان ايران مي‌شود و هندبال ما در تيم ملي و آسيا هم شرايط خوبي دارد. بايد بگويم بهترين بازيکنان تيم ملي هندبال ايران در اصفهان هستند و يکي از بهترين تيم‌هاي هندبال آسيا در ايران است که آن تيم سپاهان نام دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com