مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسين شمس در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: فدراسيون فوتبال بهترين و عالي‌ترين تصميم را در خصوص تمديد قرارداد علي صانعي اتخاذ کرد. با توجه به اشرافي که صانعي نسبت به تيم ملي دارد و طي يک سال و نيم گذشته با اين تيم کار کرده است، بهترين انتخاب براي هدايت تيم ايران در فاصله کوتاه تا مسابقات جام جهاني است.

وي ضمن ابراز اميدواري از اينکه تيم ملي فوتسال ايران در مسابقات جام جهاني 2012 نتايجي قابل قبول کسب کند، افزود: روز شنبه آقاي ترابيان با بنده تماس گرفت و نظرم را در خصوص انتخاب علي صانعي جويا شد و من تاکيد کردم اين مربي مي‌تواند در فاصله اندک تا جام جهاني به تيم ملي کمک کند. او هم از مربيان خارجي و هم از مربيان داخلي اشراف بيشتري نسبت به تيم ملي دارد و مي‌تواند به اين تيم کمک کند.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال کشورمان در خصوص حضور يک مديرفني خارجي در کنار علي صانعي گفت: من به آقاي ترابيان گفتم با نظر صانعي يک نفر که با او هماهنگ باشد را براي حضور در کادر فني تيم ملي انتخاب کند. يک مربي خوب که با او کمک فکري بدهد، تمرينات را طراحي کند و ... . اميدوارم کميته فوتسال اين بار فردي را انتخاب کند که کمک حال تيم ملي باشد.

شمس اينکه عباس ترابيان به عنوان سرپرست روي نيمکت تيم ملي فوتسال بنشيند را غيرقابل قبول خواند و گفت: عباس ترابيان به عنوان رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال جايگاهش بسيار بالاست و به جاي نشستن روي نيمکت بايد در جمع مديران تماشاگر فوتسال باشد. او نبايد با يک حادثه شان خود را پايين بياورد و دوباره روي نيمکت بنشيند.

وي با ابراز خرسندي از جدايي جورانديرو از تيم ملي فوتسال گفت: اين خواسته خيرخواهان تيم ملي فوتسال بود و کارشناسان اين رشته ورزشي. اين مربي برزيلي بايد قبل از مسابقات فوتسال قهرماني آسيا از تيم ملي فوتسال مي‌رفت.

"آيا با شما براي حضور در تيم ملي گفتگو شده بود؟"، شمس در پاسخ به اين پرسش اظهار داشت: به صورت مستقيم با من صحبتي نشده بود. اما اگر از من مي‌خواستند سرمربي تيم ملي شوم با توجه به فاصله نزديک تا مسابقات جام جهاني اين مسئوليت را قبول نمي‌کردم. با اينکه هدايت تيم ملي براي هر مربي افتخار است اما من براي کار کردن در تيم ملي شرايطي را مدنظر دارم که تحقق آن گمان نمي‌کنم فعلا از عهده مسئولان فدراسيون برآيد.

سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال کشورمان در خصوص شانس موفقيت اين تيم در مسابقات جام جهاني تايلند گفت: بايستي ببينيم چه اتفاقي طي ماه‌هاي پيش رو رخ مي‌دهد و چطور تيم ملي را آماده مي‌کنند. بنده به شخصه نگران مسابقات ليگ هستم، چرا که اکثر تيم‌ها قصد کناره گيري از ليگ را دارند و پيش بيني مي‌کنم ليگ خوبي نخواهيم داشت. ما اگر ليگ خوبي نداشته باشيم، قطعا تيم ملي خوبي هم نخواهيم داشت.

وي در خاتمه تصريح کرد: تصميم منطقي اتخاذ شده و قرار است صانعي در تيم ملي بماند. در اين شرايط همه بايد به تيم ملي کمک کرده و منافع شخصي را کنار بگذاريم. حتي اگر کسي مدعي است که مي‌توانسته به تيم ملي کمک کند تا جام جهاني صبر کند و بگويد: "صانعي بهترين گزينه بوده است"!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com