مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسين ماهيني در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: پس از اردوي تيم ملي در حال استراحت هستم و به همين دليل مدتي است که تلفن همراهم را خاموش کرده‌ام اما مصاحبه‌هايي را از خودم ديدم که واقعا تعجب کردم.

وي افزود: در مصاحبه‌اي ديده‌ام که گفته‌اند من بالاجبار به پرسپوليس آمده‌ام که اين موضوع اصلا درست نيست و اين موضوع را تکذيب مي‌کنم. قطعا موضوع را از طريق باشگاه و شخصا دنبال خواهم کرد تا اجازه ندهم کسي پرسپوليس و من را وارد حاشيه کند. مگر مي‌شود کسي به زور به يک تيم برود؟ کدام عقل سليم اين موضوع را تاييد مي‌کند؟

ماهيني عنوان کرد: در شرايطي که پرسپوليس در امر يارگيري بسيار خوب عمل کرده معلوم است برخي‌ها به دنبال ضربه زدن به اين تيم هستند و شايد در طول فصل نيز دست به هر کاري بزنند تا تيم وارد حاشيه شود اما بعيد است اين افراد به هدف‌شان برسند و پرسپوليس را وارد حاشيه کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com