مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جدايي تيموريان و پيوستن کريم انصاري‌فرد به پرسپوليس صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد.

* کريم انصاري‌فرد به پرسپوليس رفت و استقلالي نشد، چرا؟

اشکالي ندارد، ما مبلغي را پيشنهاد داديم و روي مبلغ‌مان ايستاديم. انصاري‌فرد با پرسپوليس صحبت کرد و با مبلغ آنها کنار آمد و به اين تيم رفت. براي انصاري‌فرد آرزوي موفقيت مي‌کنم چون او بازيکن تيم ملي است و اميدوارم موفق باشد.

*انصاري‌فرد چه قيمتي پيشنهاد داد که به استقلال نيامد؟

ظاهراً او گفته که به ما قيمتي نداده است، ايشان درست مي‌گويد،‌ ما قيمت گذاشتيم و برادر ايشان هم نزد ما آمد و گفت: فلان تيم اينقدر مي‌دهد، ما هم گفتيم همان مبلغ را مي‌دهيم اما بهتر است انصاري‌فرد شهامت داشته باشد و بگويد مبلغ بيشتري گرفتم و رفتم. هيچ اشکالي هم ندارد. خودش هم که اعتراف کرده و گفته که فلان‌جا به ما مبلغ بيشتري مي‌دهد.

تنها گله‌اي که باقي مي‌ماند اين است که معمولاً وقتي بازيکن با جايي صحبت مي‌کند به آن تيم جواب مي‌دهد. فوتبال حرفه‌اي شده و من هم قبول دارم که انصاري‌فرد حق داشته تيم خودش را انتخاب کند اما اي کاش به ما جواب مي‌داد. انصاري‌فرد قبل از بازي تيم ملي به ما گفت منتظر باشيد چون بازي تيم ملي در پيش است و ما هم منتظر مانديم اما به يکباره سر از پرسپوليس درآورد. با اين وجود هيچ اشکالي ندارد و همانطور که گفتم برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم.

* تيموريان هم روز گذشته که به تيم الخريطيات قطر پيوست...

گفته بودم آندو پيشنهاد چشمگيري دارد و اگر در ايران مي‌ماند قطعاً در استقلال بازي مي‌کرد. من دوست نداشتم تيموريان از استقلال برود. شايد از لحاظ مالي برايش مفيد باشد اما از لحاظ فوتبالي به دردش نمي‌خورد. از اين بازيکن تشکر مي‌کنم که برايمان زياد زحمت کشيد و قدردان زحمات او هستم.

*گزينه‌اي براي جايگزيني او داريد؟

ما يک سهميه داريم و يک هافبک دفاعي خوب را جايگزين تيموريان خواهيم کرد. البته در ايران گزينه نداريم اما يک هافبک از خارج از کشور به استقلال مي‌آوريم.

*تکليف حيدري چه شد؟

با او هم مذاکره کرده‌ايم و هنوز قطعي نيست اما امروز و فردا حيدري را در استقلال ماندني مي‌کنيم.

* ظاهراً با مجيدي هم قصد مذاکره داريد؟

منتظر فرهاد هستيم تا به تهران بيايد و با او هم مذاکره خواهيم کرد.

* با اين وضعيت نقل و انتقالات استقلال ضعيف نشد؟

اصلاً اينگونه نيست. ما فقط تيموريان را از دست داده‌ايم و به جايش صادقي، بائو، دهنوي، بيک‌زاده، منوچهري و اکبرپور را به خدمت گرفته‌ايم. شش نفر گرفته‌ايم که همه آرزوي داشتن آنها را دارند. حالا با رفتن يک بازيکن ضعيف شده‌ايم؟

*هميشه مي‌گويند فتح‌الله‌زاده بمب منفجر مي‌کند اما اين بار رويانيان اين کار را کرد...

ما بمب‌هايمان را منفجر کرده‌ايم، امير قلعه‌نويي به اندازه شش بمب بود که منفجر کرديم و حالا هم نگران نيستيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com