مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


*سومين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 9:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر و پشت درهاي بسته برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس که همان 10 نفر تمرينات روز گذشته بودند به بدنسازي‌ زير نظر چيذري مربي بدنساز پرسپوليس پرداختند.

* زارع قائم مقام باشگاه با لباس ورزشي در تمرين امروز حضور پيدا کرد. وي ابتدا در جلسه‌اي با بازيکنان شرکت کرد و عيد مبعث را تبريک گفت. در مرحله بعدي نيز به ديدار 6 خبرنگار حاضر در تمرين پرسپوليس آمد و ضمن تبريک عيد مبعث از زحمات خبرنگاران تقدير و تشکر کرد.

زارع در جمع خبرنگاران گفت: ‌رسالت خبرنگاري نوشتن اخبار صحيح است. انتظار نداريم هميشه از ما تعريف و تمجيد کنيد و دوست داريم هرچه اتفاق افتاده را به اطلاع هواداران برسانيد. در گرما و سرما شما يار پرسپوليس بوده‌ايد و هيچوقت نمي‌شود زحمات شما را ناديده گرفت. من از طرف باشگاه پرسپوليس به شما خسته نباشيد مي‌گويم.

وي همچنين در خصوص جذب بازيکنان جديد مانند کريم انصاري فرد، گفت: روش مديرعامل پرسپوليس اين است که با چراغ خاموش در فصل نقل و انتقالات حرکت کند و مي‌بينيد که با خبرهاي خوش هواداران را شاد مي‌کند. هواداران ما ديگر نبايد ناراحت باشند.

* 100 هوادار پشت درهاي بسته در تمرين امروز حضور داشتند و با آوردن پلاکاردي که روي آن نوشته بود «سردار کل ايران از تو سپاسگزاريم» از خريدهاي پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات تشکر مي‌کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com