مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


صادق درودگر در گفت و گو با فارس در مورد وضعيت باشگاه ملوان گفت: قرارداد انتقال سهام به حسين هدايتي امضا شده و منتظر تاييد قرارداد از سوي ستاد کل نيروهاي مسلح هستيم. البته زمان را تلف نکرديم و بلافاصله جذب بازيکنان مورد نظر را در دستور کار خود قرار داديم.

سرپرست باشگاه ملوان ادامه داد: امروز مازيار زارع، پژمان نوري و جواد شيرزاد را گرفتيم و با آنها قرارداد امضا کرديم. فردا نيز حسين بادامکي به تيم ملوان مي‌آيد و با او قرارداد امضا خواهيم کرد. سه چهار بازيکن ديگر هم مدنظر داريم که با آنها در روزهاي آينده قرارداد امضا خواهيم کرد.

درودگر در مورد وضعيت هيئت مديره و مديرعاملي باشگاه ملوان گفت: ظرف 10 روز آينده هيئت مديره هفت نفره باشگاه تشکيل مي‌شود. 4 عضو از سوي هدايتي انتخاب مي‌شوند. 2 نفر را نيروي دريايي انتخاب مي‌کند و يک نفر هم از مسئولان محلي در هيئت مديره باشگاه ملوان حضور خواهد داشت. هيئت مديره باشگاه سپس مديرعامل باشگاه را انتخاب مي‌کند.

وي در مورد دليل حضور محمد مايلي‌کهن در مراسم باشگاه ملوان، عنوان کرد: اين موضوع دليل خاصي نداشت و ايشان به عنوان يکي از پيشکسوتان ورزشي اين منطقه و علاقمندان حضور داشتند و از سرمايه گذاري هدايتي در انزلي تشکر کردند.

سرپرست باشگاه ملوان در مورد برنامه تمريني تيم فوتبال، گفت: تمرينات از ديروز شروع شده و همچنان ادامه پيدا خواهد کرد و هفته آينده نيز در اردبيل اردوي تدارکاتي برگزار مي‌کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com