مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمد رويانيان در گفتگو با مهر در خصوص نحوه پيوستن انصاري فرد به تيم فوتبال پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: در روز بازي تيم هاي ملي فوتبال ايران و قطر آقاي فتح الله زاده (مديرعامل باشگاه استقلال) با من تماس گرفت و در خصوص موضوعات کاري مختلف از جمله نقل و انتقالات و نحوه تامين منابع مالي گفتگو کرد.

وي در همين خصوص اضافه کرد: من خيلي صادقانه و بي‌پرده به عنوان يک برادر بزرگ‎تر برنامه‌هايم را به آقاي فتح الله زاده گفتم و وي نيز از من خواست اگر امکان دارد اقدام به جذب کريم انصاري فرد نکنيم تا وي استقلالي شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من نيز در پاسخ به فتح الله زاده گفتم انصاري فرد مال شما، اما متاسفانه پس از اين تماس تلفني، فتح الله زاده و ساير دوستان در باشگاه استقلال در نهايت کم لطفي من را مورد حمله قرار داده و اتهاماتي به من زدند که واقعا شايسته نبود.

وي در همين خصوص تاکيد کرد: من تا امروز صبر کردم تا انصاري فرد استقلالي شود اما وقتي ديدم اين بازيکن با باشگاه استقلال قراردادي امضا نکرده مجبور شدم به درخواست ميليون‌ها هوادار پرسپوليس لبيک بگويم و به خاطر آنها انصاري فرد را جذب کرده و با وي قرارداد ببندم.

رويانيان خاطرنشان کرد: البته در اين بين از حيدري، مديرعامل باشگاه سايپا، نيز کسب اجازه کرده ام هر چند که او دوست داشت که انصاري فرد در سايپا بماند ولي احساس کردم براي رشد و پيشرفت اين بازيکن با حضور وي در تيم هايي مانند پرسپوليس يا استقلال مخالفتي نداشت. اين موضوع باعث شد تا با اين بازيکن قرارداد امضا کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خاتمه تاکيد کرد: شايسته است بگويم کريم انصاري فرد تربيت شده باشگاه ارزشمند فرهنگي-ورزشي سايپا است که جا دارد از مسئولان اين باشگاه در اين خصوص تشکر کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com