مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محمدرضا مشحون در گفت‌وگو با  فارس، در مورد پيروزي تيم ملي بسکتبال برابر سوريه در رقابت‌هاي غرب آسيا اظهار داشت: بازي چندان دشواري نبود. در نيمه اول رقابت تنگاتنگي داشتيم، اما در نيمه دوم بازي را در اختيار گرفتيم و در پايان برنده شديم.

وي با اشاره به مصدوميت کامراني و داوري، 2 بازيکن تيم ملي گفت: اين 2 نفر در بازي برابر لبنان دچار مصدوميت شدند و مسابقات را از دست دادند. کامراني از ناحيه پا و داوري از ناحيه دست آسيب ديدند و آن طور که پيش بيني مي‌شود تا مدتي نتوانند تيم ملي را همراهي کنند، اما هنوز پزشکان نظر نهايي نداده‌اند.

مدير تيم‌هاي ملي گفت: با مصدوميت اين 2 بازيکن کارمان سخت شده و امروز (جمعه) رقابت دشواري را با تيم ميزبان يعني اردن خواهيم داشت. آنها ميزبان هستند و با استفاده از تماشاگران و داوري شرايط بهتري برابر ما خواهند داشت.

مشحون خاطرنشان کرد: متاسفانه مصدومان تيم ملي رو به افزايش است و اين موضوع باعث نگراني شده است. روي دور بدشانسي افتاده‌ايم. اوشين ساهاکيان پيش از اين در اردو آسيب ديده بود و کامراني و داوري هم در اردن به اين بازيکن اضافه شدند. حامد سهراب‌نژاد، موسي‌ نبي‌پور و سامان ويسي هم که از قبل مصدوم بودند و با اين وجود يک تيم ملي مصدوم روي دست‌مان مانده است.

تيم ملي ايران در آخرين ديدار خود در مسابقات غرب آسيا از ساعت 19:30 امروز به مصاف اردن مي‌رود. تيم ملي پيش از اين 3 پيروزي را برابر يمن، فلسطين و سوريه کسب کرده و برابر لبنان شکست خورده است.

دوازدهمين دوره رقابت‌هاي غرب آسيا از 22 خرداد در شهر امان اردن آغاز شده و 26 خرداد به پايان مي‌رسد. 2 تيم برتر جواز حضور در جام استانکوويچ را کسب خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com